کالبدشکافی آیفون ۷ پلاس از وجود رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری خبر می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل آیفون هایش را روانه بازار کرده و احتمال می رود تا چند هفته آینده شما هم بتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. حال آنکه اگر پیش از خرید مایلید بدانید داخل این تلفن های همراه هوشمند چه می گذرد، مطلب امروز در این رابطه به شما یاری می کند.


شماری از تکنسین های iFixit در اقدامی، یک دستگاه آیفون ۷ پلاس را باز کردند و قطعات داخلی آن را بررسی و تصاویر آنها را منتشر کردند . این کالبدشکافی به نتایج جالبی رسیده است، به طور مثال اپل هیچگاه به کاربرانش نمی گوید که چه میزان رمی در دستگاه هایش تعبیه شده و یا ظرفیت باتری چه قدر است و معمولا کشف این دست اطلاعات به عهده کاربران است؛ عملیاتی که توسط iFixit انجام شده این اطلاعات را کاملا روشن می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

حالا بیایید به جزئیات کشف شده بپردازیم؛ در این بازگشایی آیفون مورد اشاره، مشخص شده که باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری درون این مدل آیفون جای گرفته است که نسبت به نمونه به کار رفته در آیفون سال گذشته (۲۷۵۰ میلی آمپر) کمی بزرگتر است, حال آنکه باتری گوشی آیفون ۶ پلاس از ظرفیت ۲۹۵۰ میلی آمپر بهره می برد که دلیلش می تواند این باشد که موتور تپتیک در آن زمان در گوشی قرار نمی گرفت و جک هدفون نیز حجمی کمتر از کامپوننت مورد اشاره به خود اختصاص می داد.

مورد بعدی هم به میزان رم اشاره می کند و همانطور که شنیده بودیم، اپل رم ۳ گیگابایتی LPDDR4 را درون آیفون ۷ پلاس قرار داده، در حالی که سال گذشته نمونه پلاس از آیفون ۶s یک رم ۲ گیگابایتی بهره می برد. شماری بر این باورند که برخورداری از دوربین دوگانه جدید موجب شده که صرفا مدل بزرگتر از رم بیشتری هم بهره ببرد. در ادامه می توانید کلیه تصاویر مربوط به عملیات کالبد شکافی را مشاهده کنید:

apple-iphone-7-plus-teardown-highlights-4 apple-iphone-7-plus-teardown-highlights-3 apple-iphone-7-plus-teardown-highlights-2 apple-iphone-7-plus-teardown-highlights-1 apple-iphone-7-plus-teardown-highlights

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.