ویدیو: آیفون ۷ زیر تیغ و فشار

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بسیاری از شما هنوز ماجرای خم شدن آیفون ۶ را به یاد دارید. از آن زمان تا کنون، هر موبایل جدیدی که معرفی می شود، به سرعت مورد انواع شکنجه ها قرار می گیرد تا میزان مقاومت آن تحت سخت ترین شرایط فیزیکی مشخص شود.


حالا که اولین آیفون ۷ ها بالاخره به دست خریداران رسیده، بسیاری منتظر بودند که کانال مشهور «JerryRigEverything» در یوتیوب این تلفن هوشمند را نیز مورد آزمایش های خشونت بار خود قرار دهد. اعضای این کانال نیز بی کار ننشستند و به سرعت مقدمات این کار را فراهم کرده و ویدیو آن را منتشر نمودند.

در این ویدیو صفحه نمایش، دکمه جدید هوم، تور سیمی محافظ بلندگو، نوار آنتن، بدنه پشتی و شیشه محافظ دوربین اصلی با ابزارهای مختلف خراش داده می شود. در ادامه هم شاهد یک خلاقیت در شکنجه ها خواهیم بود: تست مقاومت شیشه جلو در مقابل فندک اتومبیل داغ!

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اما دیگر تست های مقاومت بدون آزمایش خم کردن هیچ ارزشی ندارند. پس عجیب نیست که بعد از تمام بلاها، نوبت به تست خم کردن آیفون ۷ برسد.

اگر بخواهیم در خصوص نتیجه صبحت کنیم، باید بگوییم که شیشه محافظ نمایشگر و دکمه هوم، تا سختی درجه ۶ در مقابل هرگونه خشی از خود مقاومت نشان دادند، که نشان می دهد آیفون جدید نسبت به گلکسی نوت ۷ سامسونگ از مقاومت بهتری برخوردار است.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که اپل مدعی شده دکمه هوم و لنز دوربین پشتی با لایه ای از یاغوت کبود محافظت می شود. این یعنی این بخش ها می بایست تا درجه سختی ۹ در مقابل خش پذیری از خود مقاومت نشان دهند، در حالی که در این ویدیو خلاف این دعا به اثبات می رسد.

اما جالب ترین نتیجه مربوط به تست جنجالی خم کردن بود که بهتر آن است خود شما نتیجه آن را در دو دقیقه پایانی ویدیو تماشا کنید.

تماشای ویدیو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.