کمپانی Griffin به مالکیت Incipio درآمد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

صاحبان گجت های ساخت اپل با دو نام Incipio و Griffin به خوبی آشنایی دارند. این دو شرکت از مشهورترین و برترین نام ها در تولید لوازم جانبی برای محصولات اپل به شمار می آیند. حال طی بیانه ای رسمی، شرکت Incipio اعلام کرده که کمپانی Griffin Technology را به مالکیت خود درآورده است.


بر طبق این اطلاعیه، شرکت گریفین که سابقه ای ۲۵ ساله در تولید لوازم جانبی برای انواع مختلفی از گجت ها را در کارنامه خود دارد، همانند سابق به تولید محصول تحت برند Griffin ادامه خواهد داد و دفتر مرکزی آن همچنان در شهر نشویل در ایالت نتسی آمریکا باقی می ماند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در حال حاضر گریفین طیف گستره ای از قاب های محافظ، داک نگهدارنده، شارژر، انواع کابل، پاور بانک و سایر لوازم صوتی و برقی را برای انواع آیفون، آیپد، مک و مک بوک ها تولید می کند. البته این شرکت برای برخی از پرچمداران اندرویدی نیز محصولاتی در سبد فروش خود دارد.

آن طور که از شواهد برمی آید، Incipio قصد دارد به طور کامل این بازار را به قبضه خود درآورد. آنها در سپتامبر سال گذشته نیز دیگر رقیب قدرتمند خود، یعنی کمپانی Incase را نیز خریداری کردند. Incase یکی از نام های مشهور در عرضه تولید کیس محافظ و کیف برای محصولات اپل به شمار می آید. کار در همین جا متوقف نمی شود؛ Incipio در ماه ژوئن اعلام کرده بود که می خواهد Skullcandy را هم که یکی دیگر از تولید کننده های لوازم جانبی برای موبایل ها است، خریداری کند. گرچه هنوز هیچ اطلاعی در خصوص نتیجه مذاکرات و توافق قطعی اعلام نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.