کیبردهای مجهز به فناوری جوهر الکترونیک احتمالا تا سال ۲۰۱۸ در محصولات اپل دیده شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هفته گذشته خبری مبنی بر مذاکرات اپل و یک استارتاپ استرالیایی منتشر شد که از بهره گیری فناوری جوهر الکترونیک (e-Ink) در کیبردهای نسل آینده اپل خبر می داد. روز گذشته، نشریه وال استریت ژورنال این موضوع را تایید کرد که صفحه کلیدهای یاد شده تا سال ۲۰۱۸ در مک بوک های اپل عرضه می شوند. لازم است اشاره کنیم نخستین بار این موضوع را کاربری در شبکه اجتماعی رِدیت مطرح کرد و در حال حاضر پست مربوطه توسط کاربر حذف شده است.


در ادامه‌ی گسترش شایعات حول محور همکاری این دو شرکت، کمپانی استرالیایی چند روز گذشته تایید کرد که در جریان سفر تیم کوک به چین و ژاپن هیچ ملاقاتی بین آنها صورت نگرفته و تمامی اخبار مرتبط با تصاحب شرکت نوپای ساندر از سوی اپل را باطل خوانده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

همچنین مدیر اجرایی استارتاپ مورد بحث، فرانچسکو سرا مارتین، به رسانه ها اذعان داشته که خبر اولیه‌ای که از سوی نشریه‌ی گاردین و به دنبال پست شبکه اجتماعی رِدیت منتشر شده، فاقد اطلاعات معتبر است و بر همین اساس وی مجددا تاکید می کند که ادعای گاردین در خصوص ملاقات وی با تیم کوک در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۶ صحت نداشته و نشریه یاد شده هیچ جزئیاتی را در این رابطه ارائه نداده است. با این حال مسولین ساندر  نسبت به دیداری با مدیر عامل اپل در آینده اظهار تمایل خود را نشان داده اند.

اعضای تیم ساندر از واکنش باورنکردنی این صنعت نسبت که پروژه ای که به آن مشغولیم بسیار خشنود است. ما در حال حاضر نمی توانیم نامی از مشتریان یا شرکت های دیگر را اعلام کنیم. سال آینده و با عرضه‌ی کیبرد تولید ساندر، بی نهایت امکانات درست سر انگشتان‌تان قرار می گیرد.

با توجه به اظهارات صریح سرا مارتین مبنی بر عدم اطلاعات صحیح در خبر اولیه، به نظر نمی رسد اپل برنامه‌ی کوتاه مدتی برای بهره‌گیری از فناوری یاد شده در مک بوک یا مجیک کیبردهای ساخت این کمپانی در سر داشته باشد. با این حال گفته می شود صفحه کلیدهای موسوم به «کیبرد ساندر» تا پایان امسال و با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار می شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.