رنگ سفید مات، نسخه ای که جای آن میان آیفون های امسال خالیست

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

درست یک سال پس از افزوده شدن رنگ رُز گُلد، امسال شاهد اضافه شدن دو رنگ کاملاً جدید به انتخاب های کابران برای خرید آیفون ۷ هستیم. مشکی مات و مشکی براق در حالی اضافه شده اند که در عوض رنگ خاکستری فضایی به طور کامل از طرف اپل کنار گذاشته شده است.


در این میان رنگ مشکی براق یا همان جت بلک با استقبال بسیار زیادی از طرف کاربران مواجه شده و در حال حاضر سفارش دهندگان این نسخه می بایست بیش یک ماه را برای دریافت محصول خریداری شده خود منتظر بمانند.

حال تصور کنید که اپل رنگ سفید را نیز برای بدنه آیفون های جدیدش در نظر می گرفت. یکی از علاقه مندان اقدام به طراحی نمونه ای مفهومی از آیفون ۷ سفید مات کرده که نتیجه کار بسیار جذاب از آب درآمده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

وقتی در نظر بگیریم که آیفون های جدید با رنگ مشکی (مات یا براق) استعداد بالایی در خش برداشتن و جذب اثر انگشت دارند، رنگ سفید به گزینه ای ایدآل تبدیل خواهد شد.

طراح این آیفون مفهومی البته بدنه پشتی آن را مطابق آیفون های جدید طراحی نکرده و در عوض شباهت بی چون و چرایی به آیفون ۵C دارد.

طبق شنیده ها کمپانی ساکن کوپرتینو قصد دارد آیفون انقلابی سال آینده اش را با بدنه ای سرامیکی تولید کند. آنها برای اولین بار این گزینه را در اپل واچ سری ۲ نسخه Edition تجربه کرده اند و با بازخورد بسیار خوبی نیز از جانب کاربران مواجه شد. البته این اتفاق در صورتی به وقوع خواهد پیوست که اپل نخواهد آیفون ۸ را با بدنه ای تمام شیشه ای روانه بازار سازد.

ftemh4yg llmixee robiz1e

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.