گزارشات جدید از صفحه نمایش باریک تر و باتری قوی تر اپل واچ ۲ خبر می دهند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

رونمایی از اپل واچ ۲، یکی از مهمترین قسمت های مراسم ۱۷ شهریور است. اخبار و شایعات زیادی منتشر شده اند که همگی بر سر این موضوع توافق دارند که در رویداد هفته آینده، اپل واچ ۲ هم در کنار نسل هفتم آیفون معرفی می شود.


با نزدیک شدن به این روز مهم، وبدئوی تازه ای منتشر شده که برخی از اجزای ساعت یاد شده را نشان می دهد. آنچه از این ویدئو پیداست، تایید شایعاتی است که در اواخر ماه آگوست منتشر شدند و این موضوع را مطرح کردند که نسل دوم اپل واچ، باتری بزرگتری دارد و در کل باریکتر است.

Apple-Watch-2-parts

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

وب سایت خبری «مک رومرز» می گوید، باتری ای که این ویدئو نشان می دهد، مشابه همانی است که در آخرین خبر مربوطه به بیرون درز کرده بود و چنانچه هر دوی این تصاویر صحت داشته باشند، انتظار داریم باتری اپل واچ ۲ در مدل ۴۲ میلیمتری، ۳۵.۷ درصد بزرگتر از از نسل قبلی باشد. تا این زمان، خبری از افزایش ظرفیت باتری در مدل ۳۸ میلی متری نیست اما با توجه به روند سریعی که انتشار شایعات به خود گرفته اند، هیچ چیز دور از انتظار نیست.

این گزارش همچنین می نویسد، ضخامت صفحه نمایش هم به میزان قابل توجهی کمتر شده است. این خبر خوبیست که البته ممکن است تاثیری بر روی ابعاد نهایی ساعت نگذارد، زیرا شرایط به این صورت است که از یک طرف، صفحه نمایش باریک تر شده و از طرف دیگر، باتری بزرگتر شده؛ همچنین در گزارشات قبلی خواندیم که یک GPS مستقل هم در بدنه ساعت تعبیه خواهد شد، پس به طور کلی، عملا سایز ساعت تغییری نکرده است. در واقع اگر اپل، صفحه نمایش را بدون تغییر رها می کرد ، تغییرات جدید باعث بزرگتر و قطور تر شدن این گجت هوشمند می شد.

آخرین قسمت این گزارش مربوط به قابلیت «فورس تاچ» است و این طور به نظر به می رسد که سخت افزار مربوط به آن تغییر کرده و شامل یک چیپست دیگر هم می شود. بر طبق تمام اطلاعات موجود، می توانیم نتیجه بگیریم که اهالی کوپرتینو بهبودهای قابل توجهی را در اپل واچ ۲ اعمال کرده اند اما همچنان قصد ندارند ساعت هوشمندشان را به سیم کارت مجهز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.