یک برگه مشخصات، از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس و هدفون لایتنینگ خبر می دهد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

با نزدیک شدن به هفت سپتامبر(۱۷ شهریور)، بازاز شایعات روز به روز داغ تر می شوند. در همین راستا،  روز گذشته برگه ای در سایتهای خبری دست به دست شد که مشخصات یک آیفون ۷ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی را نشان می دهد.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

عکسی که مشاهده می کنید از هنگ کنگ منتشر شده و ادعا می کند که در جعبه گوشی یاد شده، یک عدد هدفون لایتنینگ و یک مبدل لایتنینگ به درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز وجود دارد. پیش از این بار ها و بارها شایعه شده بود که اسمارت فون های امسال اپل، درگاه ۳.۵ میلیمتری ندارند و در عوض قرار است که اپل یک کابل لایتنینگ همه کاره را در اختیارخریدارن قرار دهد که کلیه امور شارژ و اتصال به رایانه و هدفون توسط آن صورت گیرد.

دو روز پیش هم، اپل ظرفیت ۲ ترابایتی سرویس iCloud  را به حق انتخاب های کاربرانش اضافه کرد که ممکن است به نزدیک شدن زمان معرفی آیفونی با این ظرفیت بی ارتباط نباشد. همچنین احتمال می رود ارائه سرویس یاد شده به دلیل افزایش قابل توجه کیفیت عکس ها در آیفون های مورد بحث باشد. به علاوه کمپانی اهل کوپرتینو برای «ایر پاد» های توگوشی و بی سیم جدیدش، موفق شده «گواهینامه EAEC» را از مجتمع اقتصادی اوراسیا دریافت کند؛ کمپانی سازنده قصد دارد هدفون های مذکور را به صورت جداگانه به فروش برساند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.