تمام ویژگی که در مورد ایرپادز ۳ باید بدانید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۴ دقیقه

در این مطلب به تاریخ آغاز فروش AirPods 3، قیمت و مشخصات فنی آن اشاره‌شده تا با نگاهی کوتاه بتوانید تمامی اطلاعات در مورد هدفون آینده شرکت اپل را در اختیار داشته باشید.

بیش از دو سال از رونمایی جدیدترین ایرپادز شرکت اپل می‌گذرد و این هدفون‌ها در مقایسه با دیگر هدفون‌های عرضه‌شده توسط شرکت‌های رقیب، قدیمی و ساده به نظر می‌رسند و حالا زمان مناسبی برای اپل است که نسخه بروزشده ایرپادز را رونمایی کند. اما چه مدتی برای دیدن ایرپاد ۳ باید صبر کنیم؟

تاریخ رونمایی و عرضه ایرپادز ۳

با توجه به اخبار منتشرشده گمان می‌رفت که اپل قصد داشته باشد از AirPods 3 در رویداد ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی به عمل آورد که این‌گونه پیش نرفت. این شرکت در این رویداد از آیفون ۱۳، آیپد مینی، آیپد ۱۰.۲ اینچی و اپل واچ ۷ رونمایی کرد. اما بااین‌حال رونمایی از ایرپادز ۳ در رویداد ۱۲ اکتبر تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

دلیل عدم رونمایی از ایرپادز ۳ در کنار آیفون ۱۳، برگزاری یک کمپین برای دانش آموزان بود. کمپینی که در آن به دانش آموزان یک ایرپادز ۲ به‌عنوان هدیه داده می‌شد تا آن‌ها را به خریداری محصولات اپل تشویق کند. تاریخ پایان این کمپین ۱۱ اکتبر بوده و به همین دلیل انتظار داریم تا رونمایی از AirPods 3 در ۱۲ اکتبر انجام شود.

این تاریخ با تاریخی که مینگ چی کو به آن اشاره داشته کاملاً همخوانی دارد. چی کو در حساب توییتر خود به رونمایی از ایرپادز ۳ در فصل پاییز اشاره داشته است. با توجه به خبری که DigiTimes منتشر کرده هفت شرکت تأمین‌کننده قطعات کار خود را از ماه‌ها پیش آغاز کرده‌اند و Nikkei Asia هم به تاریخ آغاز تولید در ماه اوت اشاره داشته است. تمامی این اطلاعات رونمایی از AirPods 3 را در فصل پاییز نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانیم: مقایسه آیفون ۱۳ و آیفون ۱۲ شرکت اپل

قیمت ایرپادز ۳

شرکت اپل همیشه در مورد اطلاعات محصولاتش پیش از رونمایی، بسیار محتاط بوده و سعی داشته کمترین اطلاعات به دست وب‌سایت‌های خبری و کاربران برسد. بااین‌حال اپل حتی با رونمایی از ایرپادز جدید، به فروش مدل قدیمی‌تر باقیمتی پایین‌تر ادامه داده و در مورد ایرپادز ۳ نیز همین انتظار می‌رود. البته ایرپادز با کیس شارژ از لیست تولید اپل حذف خواهد شد و لیست فروش هدفون‌های این شرکت در آینده‌ای نزدیک به‌صورت زیر خواهد بود :

اپل ایرپادز ۳ با طراحی جدید

این‌طور به نظر می‌رسد که اپل قصد داشته باشد ایرپادز ۳ را با یک طراحی متفاوت عرضه کند و با توجه به شایعات منتشرشده با ظاهری شبیه به ایرپادز پرو عرضه شود. AirPods 3 نسبت به ایرپادز فعلی، کوتاه‌تر خواهند شد و همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد ظاهری بیشتر شبیه به ایرپادز پرو خواهند داشت. عکس زیر توسط وب‌سایت ۵۲Audio منتشرشده که ظاهر احتمالی ایرپادز ۳ را نشان می‌دهد.

ایرپادز ۳

مینگ چی کو و نویسنده وب‌سایت بلومبرگ یعنی آقای گورمن هم به افزایش تشابه ایرپادز ۳ به ایرپادز پرو اشاره داشته‌اند. در پایین تصویری از ایرپادز ۳ که توسط وب‌سایت gizmochina منتشرشده را می‌توانید مشاهده کنید.

ایرپادز ۳

 

تغییر دیگری که در ایرپادز ۳ می‌توانیم انتظار آن را داشته باشیم، داشتن بالشتک‌های سیلیکونی است. اپل به‌طور انحصاری تنها در ایرپادز پرو از بالشتک‌های سیلیکونی استفاده می‌کرد اما به نظر می‌رسد که ایرپادز ۳ نخستین نسل از هدفون‌های ساده اپل باشد که با بالشتک سیلیکونی جدید عرضه می‌شود.

 

ایرپادز ۲۰۲۱

 

وب‌سایت چینی ۵۲audio یک عکس X-Ray از دو مدل جدید ایرپادز ۳ و ایرپادز پرو منتشر نموده که در آن می‌توانید تمامی سخت‌افزار گنجانده‌شده در این دو هدفون را مشاهده کنید.

ایرپادز جدید ۲۰۲۱

ویژگی‌های جدید ایرپادز ۳

اپل به‌طورمعمول از ایرپادز معمولی پیش از ایرپادز پرو رونمایی می‌کند و منطقی نیست که آن‌ها را با یک قابلیت پیشرفته مانند آنتی نویزکنسلینگ روانه بازار کند. اگر اپل قصد اضافه نمودن این فناوری به ایرپادز ۳ را داشته باشد، قطعاً این تصمیم موجب پایین آمدن فروش ایرپادز پرو خواهد شد. پس حضور آنتی نویزکنسلینگ در ایرپادز ۳ غیرممکن است.

اما ویژگی جدیدی که انتظار آن را ایرپادز ۳ می‌توانیم داشته باشیم، مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر آب است. با توجه به اخبار منتشرشده ایرپادز ۳ با استاندارد مقاومت در برابر آب IPX4 عرضه خواهد شد و مینگ چی کو اعتقاد دارد که ایرپادز ۳ با همان کیس ایرپادز پرو رونمایی خواهد شد.

ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید ایرپادز ۳

قابلیت find my در ایرپادز ۳

 

یکی از ویژگی‌های جدیدی که به ایرپادز ۳ اضافه خواهد شد Conversation Boost نام دارد که اپل در نمایشگاه WWDC نیز به آن اشاره داشت. این ویژگی در حین داشتن تماس، صدای محیط و نویز را در داخل هدفون به حداقل رسانده تا صدای مخاطب با شفافیت بیشتری به گوش شما برسد. این ویژگی در تمامی مدل‌های ایرپادز ۳، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس قابل‌استفاده خواهد بود. علاوه بر این، ایرپادز ۲۰۲۱ قابلیت خواندن اعلان‌ها را نیز خواهند داشت و دیگر نیازی به نگاه کردن به نمایشگر گوشی خود نخواهید داشت. در تمامی مدل‌های ایرپادز ۲۰۲۱ یک ویژگی دیگر با عنوان Separation Alert وجود خواهد داشت تا درصورتی‌که هدفون خود را فراموش کردید، با اخطاری شما را از این بابت آگاه کند. ویژگی Find My نیز در ایرپادز پرو و مکس به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از مکان قرارگیری هدفون‌ها و کیس شارژ اطلاع داشته باشید.

منبع: :macworld

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.