برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ردیاب هوشمند ایرتگ اپل | Apple AirTag

  • ردیاب و موقعیت‌یاب اپل
  • دقت بالا در نمایش موقعیت
  • قابل استفاده در جاکلیدی، کیف پول، کیف و ...
  • قابلیت مسیریابی با استفاده از اپلیکیشن Find My
  • دارای بلندگوی داخلی برای پیدا شدن راحت‌تر
  • باتری قابل تعویض با عمر یک ساله
بیشتر بخوانیدShow less
2,300,000 تومان
مرجع:
4460

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌(1)
سازنده:
توضیحات

ایرتگ اپل | Apple AirTag

با داشتن ردیاب هوشمند ایرتگ اپل دیگر نگران گم‌شدن وسایل خود نباشید. این ردیاب جمع‌وجور دیسک شکل را می‌توانید در کیف پول یا کیس تبلت خود قرار داده و یا می‌توانید از جاسوئیچی این ردیاب برای وصل کردن کلیدهایتان و آویزان کردن ردیاب به بند کیف استفاده کنید. هرجایی که ردیاب AirTag باشد، می‌توانید توسط برنامه  Find My و اسپیکر داخلی ایرتگ آن را پیدا کرده و همچنین می‌توانید از Siri بپرسید که وسیله‌تان کجاست و آن را پیدا کنید. نوتیفیکیشن‌های این وسیله بر روی اپل واچ نیز قابل مشاهده است و اگر آیفون 11 و یا 12 دارید، می‌توانید از قابلیت Precision Finding این ردیاب برای تشخیص جهت و فاصله دقیق آن استفاده کنید. اگر وسیله‌ دارای ردیابتان کاملاً گم شده و فاصله شما تا آن وسیله زیاد است، می‌توانید از طریق Find My network آن را پیدا کنید.

دقت بالا با استفاده از قابلیت Precision Finding

اگر آیفون 11 و یا آیفون 12 دارید، تکنولوژی امواج رادیویی Ultra Wideband این دیوایس‌ها به شما در پیدا کردن مکان دقیق ردیاب ایرتگ کمک می‌کند. قابلیت Precision Finding درست مثل رمان‌های علمی تخیلی مکان دقیق ردیاب AirTag را به کمک آیفون مشخص می‌کند. با استفاده از این قابلیت پیکان بزرگی روی صفحه آیفون شما نمایش داده می‌شود که جهت قرارگیری ردیاب را نمایش می‌دهد و همچنین طول فاصله بین شما و ردیاب نیز قابل‌رؤیت است. البته که امکان استفاده از این ویژگی در ایران وجود ندارد و تنها می‌توانید لوکیشن دستگاه را روی نقشه مشاهده کنید.

Find My Network

اگر ایرتگ شما کاملاً گم شده و جایی نزدیک به شما نیست، نگران نباشید. با استفاده از سرویس Find My network شرکت اپل می‌توانید مکان آن را ردیابی کنید. این سرویس با فرستادن سیگنال از طریق بلوتوث به باقی دیوایس‌های اپل مثل: آیفون، آیپد و یا مک به شما کمک می‌کند تا وسایلتان را پیدا کنید. اگر وسیله شما پیدا شود لوکیشن آن روی iCloud آپلود می‌شود و روی نقشه از طریق نرم‌افزار Find My برای شما نمایان می‌شود. تمامی این پروسه به‌صورت ناشناس و رمزگذاری شده انجام می‌شود. 

حالت Lost Mode

هنگامی‌که حالت Lost Mode را برای پیدا کردن ایرتگ فعال می‌کنید، می‌توانید نوتیفیکیشن آخرین محل ردیابی آن را دریافت کنید. همچنین قابلیت در دسترس گذاشتن اطلاعات کانتکت شما برای کسانی که AirTag شما را در حافظه گوشی هوشمندشان دارند، حتی اگر گوشی آن‌ها اپل نباشد را دارید. تمام افرادی که گوشی‌ای که از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کند دارند می‌توانند با تپ کردن روی ایرتگ شما، اطلاعات تماس با شما را داشته باشند.

حریم خصوصی

ایمنی اطلاعات و وسایل شما که به ردیاب ایر تگ متصل است، توسط شرکت اپل تضمین شده است. هنگامی‌که از سرویس Find My network برای ردیابی وسیله خود استفاده می‌کنید، تمام پروسه به‌صورت ناشناس و رمزگذاری شده انجام می‌شود. همچنین تاریخچه مکان‌هایی که بوده‌اید و یا ردیاب Airtag در آنجا بوده است، هیچ‌وقت در خود ردیاب ذخیره نمی‌شود.

ردیابی ناخواسته

اگر یک ردیاب ایرتگ به‌صورت تصادفی یا عمدی در وسایل شما باشد، اپل سازوکاری طراحی کرده است که از ردیابی ناخواسته جلوگیری شود. آیفون شما وجود ردیاب را تشخیص می‌دهد و به شما هشدار خواهد داد. اگر شما به تغییر مکان به همراه ردیابی که به شما تعلق ندارد ادامه دهید و یا نتوانید آن را پیدا کنید، ردیاب ایرتگ با پخش کردن صدا به شما کمک می‌کند تا آن را پیدا کنید. اگر با دوستانتان سفر می‌کنید و آن‌ها نیز ردیاب AirTag دارند، نگران نباشید چون قابلیت جلوگیری از ردیابی ناخواسته فقط اوقاتی فعال می‌شود که ردیاب همراه صاحب آن نباشد.

باتری قابل تعویض و با دوام بالا

ایرتگ اپل با باتری استاندارد خود تا بیشتر از یک سال قابل‌استفاده است. و همچنین باتری این ردیاب توسط کاربر قابل تعویض می‌باشد و اگر انرژی باتری رو به اتمام باشد روی آیفون شما نوتیفیکیشن می‌فرستد.

مقاوم در برابر نفوذ گردوغبار و آب

این ردیاب دارای استاندارد IP67 است و در مقابل نفوذ گردوغبار، باران، پاشیدن آب و حتی افتادن در آب برکه مقاوم است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
4460
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید