چگونه در IOS 10، موزیک ها و آلبوم های موسیقی خود را مرتب سازیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپلیکیشن Music در IOS 10 تغییرات ظاهری فراوانی را به خود دیده است. این اپلیکیشن با بهینه سازی ظاهری، جلوه ای زیباتر نسبت به ورژن قبلی خود در IOS 9، پیدا کرده است. با این حال این تغییرات مشکلات عمده ای را نیز به وجود آورده است. بسیاری از کاربران به سختی می توانند محل دکمه های کلیدی این اپلیکیشن همچون Shuffle و یا Repeat را بیابند. همچنین دیگر نمی توان از داخل اپلیکیشن Music، اقدام به مرتب سازی موزیک ها و یا آلبوم های موسیقی بر اساس نام اثر و نام خواننده، نمود. با این حال این قابلیت همچنان در IOS 10 از راهی متفاوت در دسترس خواهد بود.


جهت مرتب سازی موزیک ها و آلبوم های موسیقی در اپلیکیشن Music، کافی است به Settings مراجعه نموده و با اسکرول به سمت پایین بر روی گزینه Music  اشاره کنید. در بخش Library، گزینه ی مربوط به مرتب سازی موزیک ها با نام Sort Songs & Albums  مخفی شده است. با اشاره بر روی این گزینه می توان بر اساس نام هنرمند و یا نام اثر، موزیک ها و آلبوم های موسیقی خود را مرتب نمود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

1

حال با مراجعه به اپلیکیشن Music خواهید دید که توانسته اید موسیقی ها خود را به صورت مرتب به نمایش درآورید. لازم به ذکر است که با انتخاب نوع مرتب سازی، موزیک ها و آلبوم های موسیقی همزمان بر یک اساس مرتب خواهند شد و گزینه ای برای اعمال سیاست مرتب سازی جداگانه درنظر گرفته نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.