حالا ۶۰ درصد از ابزارهای موبایل برند اپل به iOS 10 آپدیت شده اند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

کمتر از سه هفته از عرضه نسخه جدید سیستم عامل ابزارهای موبایل شرکت اپل، یعنی iOS 10 می گذرد، اما در همین مدت نسبتاً کوتاه بیش از ۶۰ درصد از آیفون ها، آیپدها و آیپادهای موجود به این نسخه به روز رسانی شده اند.


البته با وجود ثبت این رکورد عالی، iOS 10 از لحاظ نرخ گسترش هنوز هم پشت سر iOS 9 قرار دارد. این نسخه در سال گذشته و تنها ۳ روز پس از عرضه روی نیمی از گجت ای اپلی نصب شده بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۸

از روز ۲۰ مهر و انتشار عمومی iOS 10، سهم حضور نسخه قبلی این سیستم عامل رو به کاهش رفته و در حال حاضر تنها ۳۲ درصد از آی دیوایس ها میزبان آن هستند. سهم سایر نسخه های قدیمی تر نیز در حدود ۸ درصد است.

تیم کوک در شب رونمایی از مک بوک های جدید این آمار را ارائه داد و آنها را با سرعت بسیار پایین گسترش نسخه های مختلف اندروید گوگل مقایسه نمود، تا به نوعی تلافی طعنه های ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل را در مراسم معرفی موبایل های پیکسل درآورده باشد.

نسخه ۱۰.۱، جدیدترین آپدیت iOS به شمار می رود که دوشنبه پیش عرضه شد، تا علاوه بر افزودن «حالت پرتره» (Portrait Mode) در عکاسی با آیفون ۷ پلاس، برخی از مهمترین باگ های اولیه را رفع و برخی بهبودها را نیز در عملکرد اپلیکیشن هایی چون Maps و Messages اعمال کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.