مدیرعامل شارپ از احتمال بهره مندی آیفون ۸ پلاس از نمایشگر OLED خبر داد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هنوز دو ماه بیشتر از عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس نگذشته و همچنان افراد بسیاری هستند که حتی سفارش خود را دریافت نکرده اند، با این وجود اما به تدریج شایعات و شنیده ها در خصوص نسل بعدی تلفن های هوشمند اپل بیشتر و بیشتر می شود. در جدیدترین آنها مدیرعامل شرکت ژاپنی شارپ مدعی شده که شاید تنها نسخه بزرگتر آیفون ۸ مجهز به نمایشگری از نوع OLED باشد.


خبرگزاری Nikkei ژاپن در گزارش خود از قول این مقام کمپانی شارپ آورده که شاید آیفون سال ۲۰۱۷ در سه مدل مختلف با بدنه ای تمام شیشه ای روانه بازار شوند. در این صورت مدل سوم از لحاظ ابعاد مابین دو نسخه فعلی بوده و نمایشگر آن ۵ اینچ قطر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ژاپنی همچنین خبر داده که به احتمال فراوان در سال آینده وظیفه تامین نمایشگرهای OLED آیفون اپل بر عهده آنها خواهد بود و به همین دلیل شرکت متبوعش در حال برنامه ریزی برای تاسیس کارخانه های جدید در ژاپن و همچنین آمریکاست.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

پس از آن که چند ماه قبل کمپانی فاکسکان به عنوان بزرگترین شریک سخت افزاری اپل شرکت شارپ را به مالکیت خود درآورد، مدیرعامل کمپانی ژاپنی توانست ارتباط نزدیکی با مقامات ارشد اپل و سیاست گذاران این شرکت برقرار کند و از این طریق می تواند اطلاعات موثقی از آینده محصولات آنها داشته باشد. همین مسئله باعث می شود که بیش از پیش به صحبت های او توجه کنیم.

آیفون بعدی اپل از جنبه های مختلفی پر اهمیت است. هم به دلیل آن که تلفن های هوشمند این شرکت چند سالی هست که با کمترین تغییرات روانه بازار می شوند. ضمن این که در حال نزدیک شدن به دهمین سالگرد تولد اولین آیفون هستیم و همگان انتظار دارند اهالی کوپرتینو این مناسبت را به بهترین شکل ممکن پاس بدارند. علاوه بر این ها، فروش آیفون ها در مدتی هست که با کاهش تدریجی مواجه شده و تیم کوک و همکاران برای نجات از این وضعیت نیاز به محصولی انقلابی دارند.

پنل های OLED می توانند رنگ ها را با شفافیت و کنتراست بسیار بهتری نسبت به LCD ها بازتولید کنند. عمق رنگ مشکی و کیفیت رنگ سفید در این نمایشگرها عالیست. مصرف انرژی آنها نیز کاملاً بهینه است. ضمن این که در حال حاضر تلفن های هوشمند تمام کمپانی های رقیب نیز از این فناوری بهره می برند. گذشته از همه این ها، ارزشمندترین برند دنیا تجربه استفاده از این پنل ها را در تولید ساعت هوشمند اپل واچ دارد.

پیش از این شنیده شده بود که شرکت سامسونگ عهده دار تامین بخش اعظم نیاز اپل به نمایشگر خمیده در آیفون ۸ خواهد بود، اما همان طور که می دانید شرکت کالیفرنیایی همواره تمایل دارد منابع تامین قطعات مورد نیازش را پر تعداد سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.