به کمک Reduce White Point، روشنایی صفحه نمایش آیفون را به کمترین میزان ممکن کاهش دهید.

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

کاستن نور پس زمینه نمایشگر دستگاه های دیجیتال، آسیب کمتری را به سیستم بینایی انسان وارد می کند. شرکت اپل، با آگاهی از این موضوع، متدهایی را برای کاهش نور صفحه نمایش آیفون در اختیار کاربران قرار داده و میانبرهای صریحی را در سیستم عامل IOS جای داده است. با این حال اگر کاهش دستی نور پس زمینه و یا فعال سازی شیفت شب نتوانسته است که نیاز شما را برآورده کند، ویژگی Reduce White Point که برای تنظیم شدت نورهای صفحه نمایش طراحی شده است، می تواند کمترین میزان درخشندگی را به صفحه نمایش آیفون، ببخشد.


برای استفاده از ویژگی Reduce White Point، کافی است با مراجعه به تنظیمات دستگاه و اشاره بر روی Accessibility به بخش Display Accommodations بروید. با فعال سازی گزینه ی Reduce White Point می توانید میزان شدت رنگ های نمایشگر را تنظیم نمایید. برای دستیابی به کمترین میزان نور ساطع شده از نمایشگر دستگاه می بایست در ایتدا از منوی Control Center نور پس زمینه را به صورت دستی به کمترین حد خود رسانده و سپس با مراجعه به قسمت مرتبط با Reduce White Point، میزان آن را تا انتها افزایش بدهید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

reduce-white-point-display-accomodations-setting

همچنین می توان با مراجعه به مسیر Settings -> General -> Accessibility -> Accessibility Shortcut و انتخاب گزینه ی Reduce White Point، میانبری برای استفاده از این ویژگی در نظر گرفت. پس از این کار با سه بار فشردن کلید هوم، قابلیت Reduce White Point، فعال و یا غیر فعال خواهد گشت و دیگر نیازی به مراجعه به تنظیمات مربوط به شدت رنگ های صفحه نمایش در قسمت Reduce White Point نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.