سه دلیل برای استفاده از Google keyboard در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپلیکیشن های مختلف شرکت گوگل با بکارگیری تکنولوژی ها پیشرفته، توانسته اند به جایگاه ویژه ای در میان کاربران تلفن های هوشمند دست یابند. یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین ساخته های این شرکت Google keyboard است. این کیبرد با توانایی های منحصر بفرد خود، می تواند گزینه ی مناسبی برای جایگزینی با کیبرد پیش فرض دستگاه باشد. در زیر به بررسی سه ویژگی منحصربفرد این کیبرد بر روی پلتفرم IOS خواهیم پرداخت.


جستجو از طریق کیبرد

کیبرد گوگل با معرفی قابلیت Gboard کاربر را قادر می سازد تا از درون اپلیکیشن، در وب به جستجو پرداخته، به دنبال مخاطب مورد نظر خود بگردد و یا وضعیت آب و هوایی منظقه ای خاص را دنبال کند.

1

پیش بینی اموجی

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۷

هوش مصنوعی بکار رفته در کیبرد گوگل، می تواند حالات روحی شما را از طریق بررسی متن نوشته شده، پیش بینی کرده و اموجی متناظر را در دسترس شما قرار دهد.

2

تصاویر متحرک

تصاویر متحرک روز به روز محبوب تر شده و هر روز بر شمار پیام رسان هایی  که از فرمت GIF پشتیبانی می کنند، افزوده می شود. کیبرد گوگل به کاربر امکان می دهد تا در میان دسته بندی های مختلف، تصویر متحرک مورد نظر خود را جستجو کند.

3

امکانات یاد شده، کیبرد گوگل را به گزینه ای خاص با کارکردی فراتر از تصور بدل کرده است. این کیبرد با سیستم تصحیح کلمات دقیق خود در کنار امکانات کاربردی دیگر، می تواند به اولین انتخاب کاربران در IOS بدل گردد.

2 نظرات
  1. ahmad می‌گوید

    عالیه
    دوستش دارم

  2. Ahmad می‌گوید

    خوب
    بعد از تجربه روى این کیبورد
    ١-اصلا خیلى باحاله..حرف نداره..
    ٢-هنوز زبان فارسى اکتیو نشده
    ٣-نمیدونم زمانیکه میرم براى اس ام اس .وقتى میخوام اسم گیرنده رو بزنم کیبوردم فقط روى عربیه و نمیشه کیبورد رو عوض کرد و وقتى میام رو تایپ براحتى قابل تعویضه..نمیدونم چرا؟؟
    لطفا اگه میشه راهنمایى کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.