چگونه در IOS به شکلک های متنی بیشتری دسترسی داشته باشیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اوج گیری پیام رسانهای مجازی موجب محبوبیت روزافزون شکلک ها شده است. ساخت و استفاده از شکلک ها در ژاپن بسیار متداول بوده و بسیاری مبدا شکل گیری این صورتک ها را سرزمین آفتاب تابان می دانند. در سیستم عامل IOS دسترسی به تمامی اموجی ها بسیار ساده و سریع بوده و کیبردهای مختلف نیز میانبرهای مبتکرانه ای را برای استفاده از این شکلک ها در نظر گرفته اند. با این حال نوع قدیمی تر شکلک ها موسوم به emoticon که از علامت های مختلف برای به تصویر کشاندن حالات گوناگون صورت استفاده می کند، درون IOS نهفته شده و کاربر تنها به تعداد محدودی از این شکلک ها دسترسی دارد.


برای دسترسی به تمامی emoticon ابتدا می بایست زبان ژاپنی را به کیبرد دستگاه خود اضافه کنید. برای این کار به Settings -> General – Keyboards -> Keyboards رفته و بر روی Add New Keyboard اشاره کنید. در منوی ظاهر شده به دنبال گزینه ی Japanese گشته و با اشاره بر روی آن، گزینه Romaji را انتخاب کنید.

1

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

با انتخاب کیبرد Romaji و مراجعه به بخش شکلکهای کیبرد، می توانید به تمامی صورتک های emoticon دسترسی داشته باشید. برای مشاهده لیست تمامی این شکلک ها بر روی فلشی که در بالای کیبرد ظاهر می شود اشاره کرده و emoticon مورد علاقه خود را برگزینید.

3

با استفاده از ترفند ذکر شده می توانید ظاهری جدید به پیام های خود داده و احساسات خود را در قالب emoticon بیان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.