برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جارو شارژی دایسون رنگ مسی-آبی نیلی مدل Dyson Gen5detect Absolute | Prussian Blue

  • موتور قدرتمند با حداکثر دور ۱۲۵۰۰۰
  • دارای تکنولوژی Root Cyclone با ۱۴ سایکلون
  • توان مکش ۲۶۲ ایروات
  • عمر باتری ۷۰ دقیقه‌ای
  • مجهز به فیلتر HEPA
  • همراه با سری‌های مختلف برای نیازهای گوناگون

تحویل ۱ هفته کاری

بیشتر بخوانیدShow less
47,500,000 تومان
مرجع:
24604

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۴/۰۵

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

جاروبرقی دایسون مدل dyson Gen5detect Absolute

دایسون Gen5detect Absolute یکی از قوی‌ترین جاروهای بدون سیم کمپانی Dyson است که از یک موتور قدرتمند با حداکثر دور موتور ۱۲۵ هزار دور در دقیقه استفاده می‌کند. در کنار استفاده از موتور توان‌مند، برخورداری از تکنولوژی Radial Root Cyclone با استفاده از ۱۴ سایکلون، قدرت مکش بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده است. دایسون برای تامین انرژی این محصول از یک باتری‌پک قابل‌شارژ  قدرتمند استفاده کرده که می‌تواند تا ۷۰ دقیقه انرژی موردنیاز آن را تامین کند. این باتری‌پک همچنین در مدت‌زمان ۴.۵ ساعت بصورت کامل شارژ می‌شود. این محصول با رنگ زیبای مسی-آبی نیلی عرضه شده است.

فیلتر بکاررفته در مدل Gen5detect Absolute از نوع HEPA است که می‌تواند ذرات با اندازه ۰.۱ میکرون را نیز جذب کند، بدین‌ترتیب تقریبا تمامی گرد‌وغبار و عوامل حساسیت‌زایی که ممکن است با آن‌ها مواجه باشید از محیط شما حذف خواهند شد. این فیلتر قابل‌شست‌وشو بوده که همین امر موجب شده تا عمر بالایی داشته باشد و نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

جاروشارژی Gen5detect Absolute همچنین دارای نورپردازی لیزری در بخش جلویی هد جارو است. این لیزر سبزرنگ نور را با زاویه دقیقی به سطحی که درحال جاروکردن آن هستید می‌تاباند و باعث می‌شود بتوانید گردوغبار و آشغال‌هایی را که در حالت عادی قادر به دیدن آن‌ها نیستید را مشاهده کرده و آن‌ها را جارو کنید. بیشترین کاربرد این قابلیت روی سطوح سفت مانند پارکت و سرامیک است.

Gen5detect Absolute از یک حسگر پیزو برخوردار است که همیشه سایز و تعداد ذرات جاروشده توسط دستگاه را اندازه می‌گیرد و در صورت نیاز، قدرت دستگاه را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همچنین این اطلاعات روی نمایشگر دستگاه هم قابل‌مشاهده هستند و در پایان کار می‌توانید گزارشی از میزان کثیفی سطح و نوع ذراتی که جارو کرده‌اید دراختیار داشته باشید.

در طراحی دایسون Gen5detect Absolute تلاش‌شده تا حد امکان همه موارد مربوط به استفاده از دستگاه، برای کاربر راحت و آسان باشد. به‌عنوان مثال تخلیه مخزن دستگاه براحتی انجام می‌شود و تنها کافیست تا لوله جارو را از آن جدا کرده و سر جارو را در داخل سطل زباله قرار دهید و با بازکردن درب آن، مخزن را تخلیه کنید. یا مثلا تعویض سری‌های جاروبرقی براحتی انجام می‌شوند تا همیشه بتوانید از بهترین ابزار برای سطحی که با آن مواجه هستید استفاده کنید. همراه این جارو یک مانت دیواری هم عرضه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید جارو را به دیوار متصل کرده و بصورت هم‌زمان‌ آن را شارژ هم بکنید.

Dyson Gen5detect Absolute دارای ۳ حالت تمیزکاری است که می‌توانید برای کارهای مختلف از آن‌ها بهره بگیرید. حالت Auto، حالت Eco و حالت Boost برای استفاده از حداکثر توان دستگاه. این مورد در کنار سیستم هوشمند مانیتورینگ دستگاه، باعث می‌شود تا تعادل بسیار خوبی از توان و مدت زمان کارکرد با دستگاه را در اختیار داشته باشید.

در کنار دستگاه سری‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هرکدام کاربرد مخصوص‌به‌خود را دارند که این امر، موجب می‌شود تا همیشه ابزار مناسب را برای سطح و محلی که قصد جاروکردن آن را دارید در اختیار داشته باشید. به‌عنوان مثال تکنولوژی De-tangling بکاررفته در سری جاروبرقی Digital Motorbar می‌تواند تارهای مو را از سطوح مختلف جاروکرده و بدون اینکه موهای جاروشده در سری دستگاه انباشته شوند، آن‌ها را به داخل محفظه دستگاه می‌فرستد.

یکی از سری‌های مهمی و پرکاربردی که همراه این محصول ارائه می‌شود، سری Hair Screw است که بصورت تخصصی برای جاروکردن موهای بلند و همچنین موی حیوانات خانگی طراحی شده است. این محصول با طراحی مخروطی‌شکل خود، ابزاری ایده‌آل برای کسانی است که حیوان خانگی دارند و یا همیشه برای جاروکردن تار موهای بلند با مشکل مواجه هستند.

جارو شارژی بی‌سیم دایسون Gen5detect Absolute

جارو شارژی Dyson Gen5detect Absolute جدیدترین محصول بی‌سیم رده‌بالای شرکت دایسون و جانشین مدل محبوب Dyson V15 Detect است. این مدل جدید با مجموعه‌ای از تغییرات و بهبودهای جزئی همراه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به دکمه خاموش/روشن به‌جای ماشه فشاری، نورانی‌تر شدن چراغ سرِ تمیزکننده Fluffy Optic و ابزار چندمنظوره تعبیه‌شده روی بدنه اشاره کرد. این ابزار چندمنظوره پیش‌تر تنها در برخی از مدل‌های خاص V15 وجود داشت.

جارو شارژی Gen5detect جایگاه مشابه V15 را به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرامکانات‌ترین جاروبرقی‌های بی‌سیم ایستاده در بازار اشغال می‌کند، هرچند با قیمت به مراتب بالاتری به فروش می‌رسد.

کیفیت ساخت جارو شارژی Dyson Gen5detect

بدنه جاروبرقی Dyson Gen5detect از پلاستیک با ضخامت و روکش مات ساخته شده که در مقایسه با برخی مدل‌های دیگر دایسون مانند Dyson V12 Detect Slim احساس استحکام بیشتری را القا می‌کند.

سر هم کردن قطعات این جاروبرقی در بدو خرید به لطف مکانیزم‌های اتصال آسان بسیار راحت است. در راه‌اندازی اولیه نیز باید زبان رابط LED را که در پشت بدنه جاروبرقی قرار دارد، انتخاب کنید.

نگهداری و تمیز کردن Dyson Gen5detect

نگهداری از Dyson Gen5detect نسبتاً آسان است. اگرچه چند قطعه نیاز به تمیزکاری مرتب دارند، دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است:

مخزن آشغال: مخزن آشغال به بدنه اصلی جاروبرقی متصل شده و می‌توانید با فشار دادن دکمه رهاسازی، آن را خالی کنید. اما قبل از انجام این کار، باید لوله خرطومی جاروبرقی را جدا کنید. همچنین می‌توانید با فشار دادن دکمه قرمز رهاسازی روی بدنه اصلی، مخزن آشغال را جدا کرده و صفحه فیلتر الیاف را تمیز کنید. این صفحه را باید به‌صورت دوره‌ای با یک پارچه مرطوب پاک کنید که هرگونه آلودگی چسبیده به آن را از بین ببرید.

غلتک نرم: برای جدا کردن غلتک نرم از سرِ تمیزکننده Fluffy Optic، می‌توانید فرورفتگی سمت چپ آن را بچرخانید. در صورت نیاز، باید این غلتک را به‌طور مرتب زیر آب سرد تمیز کنید، اما قبل از آن، خارهای داخلی را جدا کنید. به هر حال، پاک کردن هرگونه آلودگی چسبیده یا موهای درهم‌تنیده از روی آن بسیار آسان است. همچنین می‌توانید به طور دوره‌ای لنز حسگر لیزری را با یک پارچه تمیز، نرم و بدون پرز پاک کنید.

غلتک برس‌دار سرِ تمیزکننده اصلی: برای دسترسی به غلتک برس‌دار، می‌توانید با استفاده از یک سکه، درپوش کناری سرِ تمیزکننده اصلی را جدا کرده و سپس غلتک را بیرون بکشید. اگرچه این سرِ تمیزکننده دارای دندانه‌هایی برای به دام انداختن مو است، اما همچنان ممکن است مقداری مو داخل آن گیر کند. با این حال، پس از جدا کردن غلتک برس‌دار، تمیز کردن آن راحت است.

غلتک برس‌دار موی حیوانات: با کشیدن ضامن رهاسازی در پشت برس توربو می‌توانید به این قطعه دسترسی پیدا کنید.

فیلتر HEPA: این فیلتر در قسمت بالایی جاروبرقی قرار دارد و می‌توانید با چرخاندن آن خلاف جهت عقربه‌‌های ساعت، آن را از محفظه خارج کنید. توجه داشته باشید که باید حداقل یک بار در ماه یا هر زمان که چراغ نشانگر تعمیر و نگهداری روشن شد، آن را زیر آب سرد بشویید. به خاطر داشته باشید که اگر فیلتر HEPA در جای خود نصب نباشد، جاروبرقی روشن نمی‌شود.

نقاط قوت

این جاروبرقی دارای نقاط قوت زیر است:

مناسب برای تمیز کردن کف‌های بدون فرش: Dyson Gen5detect عملکرد فوق‌العاده‌ای در تمیز کردن کف‌های بدون فرش دارد. این جاروبرقی به خوبی انواع زباله‌ها را از روی سطوح سخت مانند لمینت یا چوب سخت پاک می‌کند. همچنین همراه با یک سرِ تمیزکننده جداگانه با غلتک نرم و نور لیزری عرضه می‌شود که به شما در دیدن گرد و غبار ریز روی سطوح سخت کمک می‌کند.

عمر باتری طولانی: این جاروبرقی برای یک مدل بی‌سیم از عمر باتری نسبتاً طولانی‌ای برخوردار است.

کیفیت ساخت مناسب: کیفیت ساخت Dyson Gen5detect خوب است. بدنه این جاروبرقی از پلاستیک باکیفیت‌تری با ضخامت و روکش مات ساخته شده ات که احساس استحکام بیشتری نسبت به برخی مدل‌های دیگر دایسون مانند Dyson V12 Detect Slim القا می‌کند.

استفاده و نگهداری آسان: سرهم کردن قطعات این جاروبرقی در بدو خرید به لطف مکانیزم‌های اتصال آسان بسیار راحت است. همچنین در راه‌اندازی اولیه، می‌توانید زبان رابط LED را که در پشت بدنه جاروبرقی قرار دارد، انتخاب کنید. نگهداری از Dyson Gen5detect نسبتاً راحت است و اگرچه قطعات متعددی نیاز به نگهداری مرتب دارند، دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است.

    بیشتر بخوانیدShow less
    جزئیات محصول
    24604

    مشخصات

    تعداد Cyclone
    ۱۴ عدد
    گنجایش مخزن
    ۰.۷۶ لیتر
    حداکثر توان مکش
    ۲۶۲ ایروات
    زمان کار با شارژ کامل
    ۷۰ دقیقه
    مدت‌زمان شارژشدن
    ۴.۵ ساعت
    ارتفاع
    ۲۴۹ میلی‌متر
    طول
    ۱۲۷۵ میلی‌متر
    عرض
    ۲۷۶ میلی‌متر
    وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
    محتویات جعبه
    جاروبرقی دایسون Gen5detect Absolute
    سری جاروبرقی Combination tool
    سری جاروبرقی Crevice tool همراه با برس بصورت تعبیه‌شده روی بدنه جارو
    سری جاروبرقی Digital Motorbar
    سری جاروبرقی Fluffy Optic
    سری جاروبرقی Hair screw
    شارژر
    پایه شارژ دیواری
    نظرات
    نظری ثبت نشده است

    نظر خود را بنویسید

    • کارایی:
    • کیفیت:
    این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
    بارگذاری تصاویر:
    تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

    سایر ویژگی‌ها

    تعداد Cyclone
    ۱۴ عدد
    گنجایش مخزن
    ۰.۷۶ لیتر
    حداکثر توان مکش
    ۲۶۲ ایروات
    زمان کار با شارژ کامل
    ۷۰ دقیقه
    مدت‌زمان شارژشدن
    ۴.۵ ساعت
    ارتفاع
    ۲۴۹ میلی‌متر
    طول
    ۱۲۷۵ میلی‌متر
    عرض
    ۲۷۶ میلی‌متر
    وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
    محتویات جعبه
    سری جاروبرقی Crevice tool همراه با برس بصورت تعبیه‌شده روی بدنه جارو
    سری جاروبرقی Combination tool
    پایه شارژ دیواری
    شارژر
    جاروبرقی دایسون Gen5detect Absolute
    سری جاروبرقی Digital Motorbar
    سری جاروبرقی Fluffy Optic
    سری جاروبرقی Hair screw

    فهرست

    ۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

    مجله

    ورود

    ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

    وارد شوید