برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جارو شارژی دایسون مدل Dyson Gen5detect Absolute

  • موتور قدرتمند با حداکثر دور ۱۲۵۰۰۰
  • دارای تکنولوژی Root Cyclone با ۱۴ سایکلون
  • توان مکش ۲۶۲ ایروات
  • عمر باتری ۷۰ دقیقه‌ای
  • مجهز به فیلتر HEPA
  • همراه با سری‌های مختلف برای نیازهای گوناگون

تحویل ۱۰ روز کاری

بیشتر بخوانیدShow less
52,900,000 تومان
مرجع:
23553

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

جاروبرقی دایسون مدل dyson Gen5detect Absolute

دایسون Gen5detect Absolute یکی از قوی‌ترین جاروهای بدون سیم کمپانی Dyson است که از یک موتور قدرتمند با حداکثر دور موتور ۱۲۵ هزار دور در دقیقه استفاده می‌کند. در کنار استفاده از موتور توان‌مند، برخورداری از تکنولوژی Radial Root Cyclone با استفاده از ۱۴ سایکلون، قدرت مکش بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده است. دایسون برای تامین انرژی این محصول از یک باتری‌پک قابل‌شارژ  قدرتمند استفاده کرده که می‌تواند تا ۷۰ دقیقه انرژی موردنیاز آن را تامین کند. این باتری‌پک همچنین در مدت‌زمان ۴.۵ ساعت بصورت کامل شارژ می‌شود.

فیلتر بکاررفته در مدل Gen5detect Absolute از نوع HEPA است که می‌تواند ذرات با اندازه ۰.۱ میکرون را نیز جذب کند، بدین‌ترتیب تقریبا تمامی گرد‌وغبار و عوامل حساسیت‌زایی که ممکن است با آن‌ها مواجه باشید از محیط شما حذف خواهند شد. این فیلتر قابل‌شست‌وشو بوده که همین امر موجب شده تا عمر بالایی داشته باشد و نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

جاروشارژی Gen5detect Absolute همچنین دارای نورپردازی لیزری در بخش جلویی هد جارو است. این لیزر سبزرنگ نور را با زاویه دقیقی به سطحی که درحال جاروکردن آن هستید می‌تاباند و باعث می‌شود بتوانید گردوغبار و آشغال‌هایی را که در حالت عادی قادر به دیدن آن‌ها نیستید را مشاهده کرده و آن‌ها را جارو کنید. بیشترین کاربرد این قابلیت روی سطوح سفت مانند پارکت و سرامیک است.

Gen5detect Absolute از یک حسگر پیزو برخوردار است که همیشه سایز و تعداد ذرات جاروشده توسط دستگاه را اندازه می‌گیرد و در صورت نیاز، قدرت دستگاه را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همچنین این اطلاعات روی نمایشگر دستگاه هم قابل‌مشاهده هستند و در پایان کار می‌توانید گزارشی از میزان کثیفی سطح و نوع ذراتی که جارو کرده‌اید دراختیار داشته باشید.

در طراحی دایسون Gen5detect Absolute تلاش‌شده تا حد امکان همه موارد مربوط به استفاده از دستگاه، برای کاربر راحت و آسان باشد. به‌عنوان مثال تخلیه مخزن دستگاه براحتی انجام می‌شود و تنها کافیست تا لوله جارو را از آن جدا کرده و سر جارو را در داخل سطل زباله قرار دهید و با بازکردن درب آن، مخزن را تخلیه کنید. یا مثلا تعویض سری‌های جاروبرقی براحتی انجام می‌شوند تا همیشه بتوانید از بهترین ابزار برای سطحی که با آن مواجه هستید استفاده کنید. همراه این جارو یک مانت دیواری هم عرضه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید جارو را به دیوار متصل کرده و بصورت هم‌زمان‌ آن را شارژ هم بکنید.

Dyson Gen5detect Absolute دارای ۳ حالت تمیزکاری است که می‌توانید برای کارهای مختلف از آن‌ها بهره بگیرید. حالت Auto، حالت Eco و حالت Boost برای استفاده از حداکثر توان دستگاه. این مورد در کنار سیستم هوشمند مانیتورینگ دستگاه، باعث می‌شود تا تعادل بسیار خوبی از توان و مدت زمان کارکرد با دستگاه را در اختیار داشته باشید.

در کنار دستگاه سری‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هرکدام کاربرد مخصوص‌به‌خود را دارند که این امر، موجب می‌شود تا همیشه ابزار مناسب را برای سطح و محلی که قصد جاروکردن آن را دارید در اختیار داشته باشید. به‌عنوان مثال تکنولوژی De-tangling بکاررفته در سری جاروبرقی Digital Motorbar می‌تواند تارهای مو را از سطوح مختلف جاروکرده و بدون اینکه موهای جاروشده در سری دستگاه انباشته شوند، آن‌ها را به داخل محفظه دستگاه می‌فرستد.

یکی از سری‌های مهمی و پرکاربردی که همراه این محصول ارائه می‌شود، سری Hair Screw است که بصورت تخصصی برای جاروکردن موهای بلند و همچنین موی حیوانات خانگی طراحی شده است. این محصول با طراحی مخروطی‌شکل خود، ابزاری ایده‌آل برای کسانی است که حیوان خانگی دارند و یا همیشه برای جاروکردن تار موهای بلند با مشکل مواجه هستند.

    بیشتر بخوانیدShow less
    جزئیات محصول
    23553

    مشخصات

    تعداد Cyclone
    ۱۴ عدد
    گنجایش مخزن
    ۰.۷۶ لیتر
    حداکثر توان مکش
    ۲۶۲ ایروات
    زمان کار با شارژ کامل
    ۷۰ دقیقه
    مدت‌زمان شارژشدن
    ۴.۵ ساعت
    ارتفاع
    ۲۴۹ میلی‌متر
    طول
    ۱۲۷۵ میلی‌متر
    عرض
    ۲۷۶ میلی‌متر
    وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
    محتویات جعبه
    جاروبرقی دایسون Gen5detect Absolute
    سری جاروبرقی Combination tool
    سری جاروبرقی Crevice tool همراه با برس بصورت تعبیه‌شده روی بدنه جارو
    سری جاروبرقی Digital Motorbar
    سری جاروبرقی Fluffy Optic
    سری جاروبرقی Hair screw
    شارژر
    پایه شارژ دیواری
    نظرات
    نظری ثبت نشده است

    نظر خود را بنویسید

    • کارایی:
    • کیفیت:
    این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
    بارگذاری تصاویر:
    تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

    سایر ویژگی‌ها

    تعداد Cyclone
    ۱۴ عدد
    گنجایش مخزن
    ۰.۷۶ لیتر
    حداکثر توان مکش
    ۲۶۲ ایروات
    زمان کار با شارژ کامل
    ۷۰ دقیقه
    مدت‌زمان شارژشدن
    ۴.۵ ساعت
    ارتفاع
    ۲۴۹ میلی‌متر
    طول
    ۱۲۷۵ میلی‌متر
    عرض
    ۲۷۶ میلی‌متر
    وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
    محتویات جعبه
    جاروبرقی دایسون Gen5detect Absolute
    سری جاروبرقی Digital Motorbar
    سری جاروبرقی Fluffy Optic
    سری جاروبرقی Hair screw
    سری جاروبرقی Crevice tool همراه با برس بصورت تعبیه‌شده روی بدنه جارو
    سری جاروبرقی Combination tool
    پایه شارژ دیواری
    شارژر

    فهرست

    ۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

    مجله

    ورود

    ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

    وارد شوید