اخبار غیر رسمی از کره جنوبی: تولید نوت ۷ سامسونگ متوقف شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اوضاع هر روز برای سامسونگ بدتر می شود. بعد از آن که خبر رسید گلکسی نوت ۷ های جدید و به ظاهر امن نیز دچار انفجار و آتش سوزی می شوند، برخی منابع خبری در کشور کره جنوبی مدعی شده اند که این کمپانی تولید فبلت پرچمدار خود را به حالت تعلیق درآورده است.


وقتی گزارش های متعددی از سرتاسر جهان خبر از انفجار و آتش گرفتن های متعدد نخستین سری از گلگسی نوت ۷ های کمپانی سامسونگ می دادند، این شرکت با پذیرش نقص در باتری موبایل های تولیدی اش فراخوانی عمومی را برای جمع آوری موبایل های فروخته شده و جایگزینی آنها با نسخه ای تازه و امن اعلام کرد.

طبق برآوردهای این جمع آوری و جایگزینی بیش از یک میلیارد دلار به کمپانی کره ای خسارت وارد کرد، اما خبر امیدوار کننده این بود که بیشتر کسانی که گلکسی نوت خود را به مراکز خدمات پس از فروش بازگرداندند، باز هم به این کمپانی اعتماد کرده و به جای درخواست استرداد وجه، خواستار تعویض موبایل خود با نسخه ای ایمن شده بودند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

اما فاجعه زمانی تکمیل شد که خبر رسید چند دستگاه گلکسی نوت ۷ به ظاهر ایمن نیز در چند روز گذشته دچار انفجار شده اند. شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه هایی به این اخبار واکنش نشان داد و گفت که با دقت در خصوص انفجارهای تازه تحقیق خواهد کرد.

حالا خبرگزاری کره ای Yonhap به نقل از یک منبع ناشناس از درون کمپانی مدعی شده که سامسونگ به طور موقت تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده است.

تا به حال پنج گلکسی نوت ۷ ایمن دچار حادثه شده اند و به همین دلیل برخی از اصلی ترین اپراتورهای موبایل در آمریکا در حال بررسی گزینه توقف عرضه این محصول هستند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، بهترین فرصت برای آیفون ۷ پلاس اپل برای ثبت رکوردی بی نظیر در فروش خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.