انتشار تصویری از ماژول دوربین آیفون ۷ معمولی و تایید حضور لرزشگیر اپتیکال در آن

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در میان آیفون های سال قبل، تنها مدل بزرگتر ۵.۵ اینچی مجهز به لرزشگیر اپتیکال بود، اما به نظر می آید اپل قصد دارد در سال جاری این ویژگی بسیار مفید را برای آیفون ۷ کوچکتر (۴.۷ اینچی) نیز فراهم آورد. به تازگی تصاویری از ماژول دوربین اصلی این موبایل در فضای اینترنت منتشر شده که تایید کننده همین مطلب است. گرچه اصل این شایعه از مدتی قبل مطرح شده بود، اما حالا سندی تصویری در تایید آن را در اختیار داریم.


iPhone-7-iSight-Camera

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، ماژول دوربین آیفون ۶ پلاس و همچنین ۶s پلاس هر دو در کنار لنز خود، چهار زائده دارند که امکان لغزش آرام لنز را در دو راستا فراهم می کنند. همچنین می بینید که ماژول آیفون های ۶ و ۶s معمولی فاقد این زائده ها هستند. در نهایت نیز واضح است که زائده های مذکور در کنار لنز سنسور دوربین آیفون ۷ کوچکتر نیز وجود دارند.

زمانی بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال به عنوان برتری نسخه پلاس نسبت به نسخه به معمولی آیفون ها به حساب می آمد، اما با حضور این قابلیت در هر دو مدل آیفون در سال جاری، حال دیگر تنها لنز دوگانه دوربین آیفون ۷ پلاس عامل برتری چشمگیر آن نسبت به برادر کوچکترش خواهد بود.

بر طبق شنیده ها اپل نسل تازه تلفن های هوشمندش را در روز ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی و پیش فروش آن نیز دو روز بعد، یعنی ۹ سپتامبر آغاز خواهد شد. دو تاریخ ۱۶ و ۱۹ سپتامبر نیز به عنوان زمان آغاز تحویل اولین آیفون ها اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.