اپلیکیشن WikiLinks برای مدت محدودی رایگان شد؛ مرور مقالات ویکی پدیا در قالبی زیبا و با امکاناتی فوق العاده

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

دانشنامه ویکی پدیا با بیش از ۸۰ میلیون بازدید در روز، یکی از محبوبترین وب سایت های دنیا به شمار می رود. با وجود  ۹۰۰۰۰ کاربر فعال که بر روی بیش از ۱۸۰۰۰۰۰۰ مقاله به ۲۷۰ زبان کار می‌کنند، این دانشنامه به منبع بسیاری برای کسب اطلاعات در موضوعات مختلف بدل گشته است. اپلیکیشن WikiLinks یکی از جذابترین روش ها برای مرور این دانشنامه قدرمند است.


WikiLinks نرم افزاری قدرتمند است که هم الکنون به مدت محدودی به رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. این اپلیکیشن با ارائه قابلیت هایی که درنسخه رسمی اپلیکیشن ویکی پدیا یافت نمی شود، توانسته مخاطبین فراروانی را بدست آورد. در این اپلیکیشن شما می توانید با استفاده از تپ کردن و نگاه داشتن، خلاصه ای از مقاله های مورد نظرتان را مشاهده کنید بی آنکه آنها را به صورت کامل باز نمایید. مرور بی نقص تصاویر و ویدیوهای مقالات، یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن به حساب می آید و سازندگان آن تاکید فراوانی بر بی نظیر بودن بررسی تصاویر و ویدئو ها داشته اند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

11

WikiLinks به شما این امکان را می دهد که در زبانه های مختلف، مقالات بی شماری را مرور کنید. همچنین قابلت جستجوی قدرتمندی در اپلیکیشن در نظر گرفته شده تا به راحتی به مقاله مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. قابلیت ایجاد Bookmarks در این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا مقالات پرکاربرد را برای خود نشانه گذاری کنید. قابلیت جذاب دیگر WikiLinks  نگاه داشتن تاریخچه ای از مقالات خوانده شده به همراه قابلیت جستجو است.

اپلیکیشن WikiLinks با امکاناتی بی شمار و ظاهری جذاب، جامع ترین و جذاب ترین راه برای دسترسی به مقالات ویکی پدیا است. این نرم افزار ۴ دلاری هم اکنون برای مدتی محدود به رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و از طریق این لینک قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.