معرفی بهترین بات های تلگرامی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تلگرام با معرفی بات در پلتفرم خود تحولی بزرگ در پیام رسان ها ایجاد کرد، تا جایی که بسیاری از شرکت های بزرگ و صاحب نام این عرصه اقدام به ساخت قابلیت های مشابه کردند. برای شناخت بهتر ماهیت بات های تلگرام و جستجو در میان آنها می توانید از سایت رسمی تلگرام استفاده نمایید و یا با استفاده از بات رسمی Store Bot از جدیدترین و محبوب ترین بات ها مطلع گردید. در ادامه به بررسی کاربردی ترین بات های تلگرام خواهیم پرداخت که با استفاده از آنها می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید.


Pronunciation Bot: پیام های نوشتاری در پیام رسان ها به مرور محبوبیت خود را به پیام های چند رسانه ای واگذار کرده اند زیرا در پیام های صوتی و تصویری کاربر سریع تر به محتوای ارسالی پی خواهد برد. بات Pronunciation به شما اجازه می دهد تا متن خود را به صوت تبدیل نمایید و آن را برای دوستانتان ارسال کنید. این بات از ۸۴ زبان پرکاربرد پشتیبانی می کند که در بین آنها زبان فارسی نیز به چشم می خورد.

SaveVideo Bot: دریافت محتوای تصویری و ویدئویی از اینستاگرام و یوتیوب در میان کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد. با دریافت تصاویر و ویدیوهای این سرویس ها، می توان در هر زمان به آنها دسترسی داشت و در اپلیکیشن های مختلف آنها را به اشتراک گذاشت. بات SaveVideo با دریافت لینک ارسالی شما از سرویس هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام، محتوا را به سرعت برای شما ارسال خواهد کرد.

photo_2016-08-10_14-48-41

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

Translator Bot: بات ذکر شده می تواند متن های ارسالی شما را به زبان های مختلفی ترجمه کند تا نیاز شما به اپلیکیشن های مترجم را به کلی رفع نماید. این بات نیز به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

photo_2016-08-10_14-49-20

Many Bot: اگر برای ارتباط با مخاطبین خود قصد راه اندازی بات تلگرامی را در سر دارید، می توانید از این  بات رایگان استفاده نمایید. با کمک Many Bot میتوان بات شخصی خود را ایجاد کرد و امکاناتی همچون ارسال پیام به دنبال کنندگان، ساخت منو و زیر منو درون بات، ایجاد فرمان های مختلف و نیز ارسال فید خبری به صورت خودکار را در آن جای داده است.

photo_2016-08-10_14-48-58

بات های تلگرام با خلاقیت بالای توسعه دهندگانشان روز به روز فراگیرتر شده و نیاز کاربران را به استفاده از اپلیکیشن های دیگر کاهش می دهند و کاربران را سریع تر به هدف مورد نظرشان می رسانند. برای دریافت بات های معرفی روی نام هریک از بات ها کلیک نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.