فروش آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی نوسازی شده در فروشگاه اپل آغاز شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

کمپانی اپل از روز سه شنبه فروش آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی نوسازی شده را با تخفیفی نسبتاً چشمگیر آغاز کرد.


مدل پایه ۳۲ گیگابایتی که تنها از اتصال وای فای پشتیبانی می کند، ۷۶۹ دلار قیمت گذاری شده است، یعنی ۱۲۰ دلار ارزان تر از نسخه نوی آن. مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز با ۱۴۰ دلار تخفیف، ۸۰۹ لار قیمت خواهد داشت. بیشترین کاهش قیمت را هم مدل سلولار  ۴G آیپد پرو خواهد داشت که قیمت ۹۱۹ دلاری آن، ۱۶۰ دلار کمتر از حالت عادی است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اپل آیپد پروهای نوسازی شده را با باتری و پوسته جدید عرضه می کند و تا یک سال نیز ضمانت آنها را بر عهده خواهد داشت. البته مدل کار کرده این محصول را می توان در مغازه های خرده فروشی یا آگهی های اینترنتی به قیمتی به مراتب کمتر نیز خریداری کنید، اما به طور قطع آن گجت ها به اندازه مدلی که خود اپل توزیع کننده آن باشد، قابل اطمینان نیستند.

البته گزینه دیگری نیز پیش روی کاربران قرار دارد، این که تا پاییز امسال منتظر بمانند و پس از عرضه نسل تازه آیپد پروی بزرگتر و به دنبال آن کاهش قیمت نسل اول آن، اقدام به خرید این تبلت غول پیکر نمایند.

انتظار می رود آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی نسل دوم صاحب پردازنده ای قدرتمند تر و بهره مند از تکنولوژی هایی چون نمایشگر True Tone و فلش برای دوربین پشتی شود که پیش از این شاهد حضورشان در آیپد پروی ۹.۷ اینچی بودیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.