اپل در حال تحقیق در خصوص حادثه انفجارهای آیفون ۶s پلاس است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

آن طور که از اخبار و شواهد برمی آید، روزهایی را سپری می کنیم که موبایل ها علاقه فراوانی به منفجر شدن و آتش گرفتن پیدا کرده اند. در شرایطی که طی یکی دو ماه اخیر گزارش های متعددی از انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ های کمپانی سامسونگ به گوش می رسد، چند دستگاه آیفون نیز هوس آتش بازی به سرشان زده است.


بر طبق گزارش های رسیده، تا به امروز یک دستگاه آیفون ۷ پلاس، یک دستگاه آیفون ۷ و دو دستگاه آیفون ۶s پلاس دچار انفجار و یا آتش سوزی خود به خودی شده اند. همین اخبار حالا اپل را بر آن داشته که به سرعت دست به کار شده و تحقیقات جامعی را در خصوص این حوادث به عمل بیاورد.

دو حادثه اخیر بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته اند. آیفون ۶s پلاس اولی متعلق به یک دانشجو بوده که به طور ناگهانی در جیب عقب شلوار او منفجر شده است. طبق ادعای این فرد شارژ باتری موبایل او در هنگام حادثه به طور کامل تخلیه شده و بود و دستگاه در حال شارژ نیز نبوده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در مورد دوم که خبر آن را نیز در روزهای گذشته خدمتتان ارائه کردیم، آیفون ۶s پلاس یک دختر اهل فرزنو در آمریکا هنگام شب روی میز کنار تختش و در حالی که با کابل و اداپتور اورجینال در حال شارژ بوده، منفجر شده است.

خبر رسیده که کمپانی اپل یک دستگاه آیفون نو به این دو نفر تحویل داده است و حتی خسارت وارده به دو پایه نگهدارنده اپل واچ دختر اهل فرزنو را نیز پرداخت کرده، اما در اقدامی سوال برانگیز به فرد مذکور پیشنهاد شده تا در صورت تمایل، و البته پرداخت مبلغ مابه التفاوت، موبایل خود را به آیفون ۷ به روز رسانی کند.

این در حالی است که فرد مذکور در صورت شکایت از اپل می تواند چندین برابر این مبلغ را به عنوان خسارت از کمپانی کالیفرنیایی دریافت نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.