این بار تصویری واقعی از آیفون ۷ پلاس با رنگ آبی منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

روز به روز که به زمان رونمایی از آیفون های جدید اپل نزدیک می شویم، حجم اخبار و شایعات نیز در خصوص این گجت های مورد انتظار افزایش می یابد. ضمن این که به نظر می رسد دقت و صحت این اخبار نیز هر بار بیشتر می شود. تا به امروز تصاویر متعددی از ماکت های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به بیرون درز کرده که هیچ کدام در اصل کار نمی کردند، اما بالاخره تصویری از آیفون جدید ۷ پلاس در فضای اینترنت انتشار یافته که به نظر می رسد نسخه ای اصل یا دست کم یک نمونه اولیه واقعی باشد.


blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-2-780x520

آن طور که از تصاویر بر می اید، این موبایل نسخه ای اصل از سیستم عامل iOS را اجرا می کند و تقریباً تمام تغییرات ظاهری که پیش از این در خصوص آنها شنیده بودیم را در بدنه خود دارد.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-1-780x520

منبع انتشار این عکس ها همان حساب توییتری است که پیش از این مدعی وجود نسخه ای سوم از آیفون ۷ با نام آیفون ۷ پرو و وجود قابلیت شارژ سریع در آیفون ۷ پلاس شده بود.

image_62586a0e03f5db0a5f98dd41c46d4153-m

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

ظاهر دکمه هوم آیفون ۷ پلاس حاضر در این تصاویر، با نسخه فعلی موجود در بازار تفاوتی ندارد، بنابراین به سختی می توان در خصوص احتمال جایگزینی آن با نسخه خازنی حساس به فشار لمس اظهار نظر کرد.

image_ba9301c9305248016113f30ce24b7633-m

گرچه این تصاویر از آیفونی ۷ که کار می کند، بیش از عکس های قبلی قانع کننده به نظر می رسند، اما هنوز هم احتمال تقلبی بودن آنها منتفی نیست. همچنین امکان آن وجود دارد که با یک نسخه کپی اندرویدی از آیفون های جدید رو به رو باشیم که پوسته ای مشابه iOS روی آن کشیده است.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-5-780x520

و یا این که این موبایل در اصل یک آیفون ۶s پلاس است که بدنه آن به نحوی منطبق با شنیده ها تغییر کرده باشد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت نسل تازه تلفن های هوشمند اپل با چه مشخصات و ظاهری روانه بازار خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.