کاهش قیمت آیفون ۷ در ایران با ورود اولین محموله های قانونی به کشور

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش خبرگزاری میزان، روز شنبه ۱۵ آبان اولین محموله قانونی از آیفون های جدید اپل شامل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وارد کشور شده و قرار بوده روز یکشنبه نیز دو محموله دیگر وارد ایران شود. به این صورت انتظار می رود قیمت کاذب این محصول به زودی در بازار کاهش یابد.


رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌ های مخابراتی با اعلام این خبر افزوده که قرار است تا پایان هفته جاری حدود ۵ محموله دیگر وارد گمرک و در فاصله کوتاهی در بازار عرضه شوند. همچنین قرار است اتحادیه اسامی شرکت‌ های عرضه کننده دارای مجوز را برای اطلاع عموم مردم منتشر کند.

غلامحسین کریمی در ادامه صحبت های خود گفت:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

«در حال حاضر واحدهای صنفی باید این محصول را با فاکتورهای رسمی و گارانتی به متقاضیان خود تحویل داده و مردم با خرید این کالا از مراکز رسمی می‌توانند از قاچاق نبودن محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل کنند. در حال حاضر محصولاتی مانند آیفون در بازار وجود دارند و مردم باید توجه داشته باشند که این کالاها را خریداری نکنند، زیرا با اجرای طرح ریجستری تلفن‌ های همراه قاچاق غیر فعال خواهند شد.»

کریمی اطمینان داد که قیمت آیفون هایی که به صورت قانونی وارد شده اند کاملاً معقول بوده و در نتیجه عرضه گسترده آنها، قیمت این محصولات در بازار منطقی خواهد شد.

او در پایان صحبت های خود تصریح کرد که به علت واردات رسمی و جلوگیری از خرید قاچاق، اتحادیه دیگر به شکایات در خصوص موبایل های قاچاق رسیدگی نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.