چهار راهکار برای بهبود عمر باتری اپل واچ

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

باتری اپل واچ با استفاده معمولی یک روز دوام می آورد و زمانیکه بیشتر با آن کار کنیم مصرف باتری به شدت بالا رفته و اسمارت واچ به شارژ مجدد نیاز پیدا می‌کند. در رابطه با مدیریت مصرف باتری این ساعت هوشمند همواره گفته می‌شود که غیر فعال کردن حسگر ضربان قلب، محدودیت نمایش نوتیفیکیشن ها و خاموش نمودن قابلیت Wrist Detection که بسته بودن اپل واچ به دور مچ را تشخیص می‌دهد در نهایت باتری کمتری را مصرف کرده و ساعت هوشمند را برای مدت بیشتری روشن نگاه می دارد. با این شرایط پس چطور می توانیم از قابلیت‌های «هوشمند» اپل واچ استفاده کنیم؟


در همین رابطه چهار راهکار را معرفی می‌کنیم که بدون محدود کردن کاربر در بهره‌گیری از امکانات جالب اپل واچ، مصرف باتری را بهینه می‌کند. همراه آیفون‌چی باشید.

 

واچ فیس مناسب را انتخاب کنبد

apple-watch-faces-2-580-90

واچ فیسی که کاراکتر میکی موس را در حال رقص روی نمایشگر اپل واچ نشان می‌دهد خیلی بامزه است، اما به همان اندازه نیز عمر باتری را کاهش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم از واچ فیس های ساده‌تر استفاده کنید، همچنین با توجه به اینکه نمایشگر اپل واچ LED است پس واچ فیس هایی که رنگ مشکی بیشتری دارند، باتری کمتری نیز مصرف می کنند.

برای اینکه واچ فیس اپل واچ را تغییر دهید کافیست روی صفحه فورس تاچ کنید(هنگام تپ کردن کمی فشار دهید) و مدل دیگری را تنظیم کنید.

 

میزان روشنایی را کاهش دهید

apple-watch-series-2-photo-5

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۷

همانطور که صفحه‌ی بسیار روشن، باتری تمام اسمارت فون ها را به سرعت خالی می کند، اگر روشنایی صفحه نمایش اپل واچ روی بالاترین میزان قرار داشته باشد نیز همین اتفاق می افتد. با مراجعه به اپلیکیشن Watch روی آیفون و سپس انتخاب گزینه‌ی Brightness and Text Size میزان روشنایی را در حد وسط یا حتی پایین تر قرار دهید. علاوه بر این با استفاده از Digital Crown (دکمه‌ی چرخان کنار صفحه) وارد Settings شده و  Brightness and Text Size را انتخاب کنید.

 

شفافیت و جلوه‌های انیمیشنی را کاهش دهید

شکل های مختلفی از جلوه‌های انیمیشنی در اپل واچ به نمایش درمی آیند، این اتفاق در آیفون هم می افتد و آنجا هم مصرف باتری را افزایش می دهد. حال اگر قابلیت یاد شده را غیرفعال کنید، پردازنده گرافیکی کمتر درگیر شده که در نتیجه آن باتری کمتری نیز مصرف می شود.

اپلیکیشن اپل واچ را از روی آیفون اجرا کنید، به General و سپس Accessibility بروید و Reduce Motion را به حالت روشن درآورید. در همین قسمت می توانید Transparency را نیز کاهش دهید.

 

حالت Grayscale را فعال کنید

how-to-enable-grayscale-mode-on-apple-watch

رنگ های پررنگ و شفاف مطمئنا ظاهر اپل واچ را زیباتر می کنند اما هیچ کمکی به حفظ باتری نکرده و صرفا انرژی زیادی را به خود اختصاص می دهند. بر همین اساس بهتر است زمانیکه برای مدت طولانی بیرون از خانه هستید و از طرفی نمی‌خواهید به خاطر کمبود باتری اپل واچ‌تان خاموش شود، حالت Graystyle را فعال کنید تا صفحه به صورت سیاه و سفید درآید؛ درست که این حالت خیلی زیبا به نظر نمی‌رسد اما در مواقع خاص کاملا موثر است و باتری بیشتر دوام پیدا می کند.

برای فعال کردن این حالت به اپلیکیشن اپل واچ در آبفون مراجعه کنید و در مسیر General و سپس Accessibility دکمه مقابل Graystyle را روشن کنید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.