ویدیو: تبلیغ لامپی اپل برای مک بوک پروی جدید مجهز به تاچ بار

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل باور دارد که مک بوک پروهای جدیدش نمادی از خلاقیت و پیشرفت تکنولوژی هستند. این دیدگاه را می توان در جدیدترین کلیپ تبلیغاتی این شرکت برای نسخه تازه مک بوک پرو ۲۰۱۶ مجهز به تاچ بار دید. در این ویدیوی جالب که «لامپ ها» نام دارد شاهد آن هستیم که ردیفی طولانی از لامپ ها در امتداد مسیرهای مختلف می شکنند و در کنار آن تصاویری متنوع از شیوه پیشرفت دانش بشی نشان داده می شود.


در این ویدیو خواهید دید که چگونه انسان ها برای اولین بار جرقه تولید کردند و آتش را کشف نمودند و انگار از همین جا بود که سرچشمه خلاقیت در درون بشر فوران کرد.

سیر انفجار لامپ ها به عنوان نماد ایده هایی که در ذهن انسان ها شکل می گیرند و پیشرفت می کنند ادامه می یابد و ما شاهد آن هستیم که خلاقیت قدم به قدم چهره دنیا را تغییر می دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۹

در حالی که اورتور بسیار زیبای «ویلام تل» را در پس زمینه تصاویری که به سرعت از مقابل چشممان عبور می کنند می شنویم، در نهایت به انتهای مسیر لامپ ها می رسیم و آخرین لامپ را می بینیم که در نمایشگر مک بوک پروی جدید روشن می شود. و این جمله کلیدی روی صفحه نقش می بنند: Ideas push the world forward. ایده ها دنیا را به پیش می برند.

 تماشای ویدیو

نوار ابزار لمسی تاچ بار را نمی توان اختراع و ابداع اپل دانست، چرا که پیش از این نیز لپ تاپ های دیگری با چنین ایده ای روانه بازار شده اند، اما اپل همواره می داند که چطور یک ایده را به بهترین شکل ممکن آن در یک محصول به کار ببرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.