تصویری که احتمال عرضه آیفون ۷ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را تقویت می کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

در روزهای گذشته تصویری از برگه راهنمای مونتاژ قطعات یک بورد الکترونیکی از کشور چین در فضای اینترنت منتشر شده که به شنیده های قبلی در خصوص احتمال تولید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ دامن می زند.


در این تصویر برگه راهنمایی را مشاهده می کنیم که شیوه صحیح سرهم کردن اجزای ماژول های حافظه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ساخت توشبا را نشان می دهد. البته در هیچ کجای این تصویر اشاره ای به آیفون و یا هیچ محصول دیگری از اپل نشده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

با این حال می توان مطمئن بود که مونتاژ کننده این قطعات کمپانی فاکسکان است، که شریک اصلی اپل در مونتاژ آیفون هایش به شمار می رود. منبع این تصویر نیز پیش از این اطلاعات نسبتاً صحیحی را از زنجیره تامین قطعات محصولات اپل منتشر ساخته است.

هنوز نمی توان با اطمینان کامل در خصوص صحت این اطلاعات اظهار نظر کرد، اما بسیاری از کارشناسان باور دارند که بالاخره امسال شرکت ساکن کوپرتینو قید ارائه آیفون با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را خواهد زد و در عوض نسخه مجهز به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را به سبد فروش خود می افزاید. چنین تغییری با توجه به عدم پشتیبانی آیفون های اپل از درگاه حافظه جانبی، به نظر کاملاً ضروری به نظر می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.