عرضه نوت ۷ سامسونگ احتمالا از سوی برخی اپراتورهای مطرح آمریکا متوقف شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

چند روز گذشته، آتش گرفتن یک دستگاه نوت ۷ سامسونگ در هواپیمای متعلق به خطوط هوایی Southwest، به تخلیه مسافران این هواپیما منجر شد. به دنبال این رخداد، شماری از اپراتورهای تلفن همراه ایالات متحده، به فکر افتادند تا فروش و عرضه‌ی این گوشی هوشمند را متوقف کنند.


بلومبرگ گزارش می دهد که اپراتور At&T که هم اکنون در حال باز پس دادن دستگاه های تحویل گرفته است ممکن است تا جمعه آینده از ادامه عرضه این محصول سر باز زند. گفته می شود مدل هایی که کمپانی سازنده به عنوان دستگاه سالم به دست مشتری می دهد نیز ممکن است به همان مشکل قبلی گرفتار باشند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

رخداد ماه گذشته سبب شد تا کمپانی سازنده و کمسیون امنیت کالای مصرف کننده در آمریکا معضل انفجار نوت ۷ را به دقت بررسی نمایند که در نتیجه مشخص شد این گوشی های هوشمند در هنگام شارژ از اختلالی در باتری رنج می برند. به دنبال کشف مسئله، سامسونگ در پی اعلام فراخوانی به جمع آوری دستگاه های فروخته شده اقدام نمود که گفته می شود تا کنون ۲.۵ میلیون نسخه از سراسر جهان جمع آوری شده اند.

به تازگی نیز یکی از دارندگان گلکسی نوت ۷ در چین ادعا کرده که موبایلی که جدیدا تحویل گرفته نیز منفجر شده است. هرچند هنوز دلیل انفجار نامشخص است اما در صورت صحت این قضیه و وجود نقص فنی در دستگاه های تعویض شده، سامسونگ به این زودی ها نمی تواند از زیر بار این ننگ کمر راست کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.