در سال ۲۰۱۷، اپل هم مانند سامسونگ آیفونی با صفحه خمیده خواهد داشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در حالی که کماکان آیفون های پرچمدار سال ۲۰۱۶ رونمایی نشده اند، اخبار مرتبط با اسمارت فون های ۲۰۱۷ اپل، به شدت در حال دست به دست شدن هستند. همانطور که از گزارش های قبلی هم بر می آمد، شرکت اپل قصد دارد تا از سه مدل گوشی در سال آینده پرده بردارد. وب سایت Nikkei که در زمینه اخبار و شایعات مربوط به اپل فعالیت می کند، خبر داده است که در کنار دو آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی، یک نمونه لوکس تر با پنل خمیده هم در دست طراحی و تولید است که ممکن است سایز صفحه نمایش آن مانند مدل پلاس، ۵.۵ اینچی و یا بزرگتر باشد.


سرانجام، کمپانی مورد بحث قصد دارد از صفحه نمایش های LCD دل بکند و به فناوری OLED روی بیاورد. پیش از این، کمپانی هایی نظیر سامسونگ استفاده از این پنل ها را در محصولاتشان آغاز کرده بودند و حالا کمپانی یاد شده که طراحی و تولید پنل های خمیده را  هم مدتی است شروع کرده، این بار برای شرکت رقیب، محصول تولید خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

iphone oled

پیش از این شایعه شده بود که مدل به اصطلاح لوکس آیفون در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد اما این شایعه در گزارشات بعدی رد شد. گویا ماجرا از این قرار بوده که چنانچه دوربین دوگانه به درستی در قالب آیفون ۷پلاس جای نگیرد، نمونه ی دیگری برای تجهیز به این نوع دوربین در دسترس باشد. حالا با مرتفع شدن مسئله دوربین، مدل سوم آیفون ۷ هم از لیست حذف شده است.

تا چند روز آینده، نسل هفتم گوشی های هوشمند اپل معرفی خواهند شد، هر چند گزارشات و شایعات در این زمینه آنقدر زیاد بوده اند که کمتر کسی پیدا می شود که نداند این محصولات چه شکل و رنگی خواهند داشت. بر اساس همین اطلاعات درز کرده، مدل های جدید هم فرق چندانی با نسل قبلی نخواهند داشت. و ممکن است نوارهای آنتن جابجا شده باشند، جک ۳.۵ میلیمتری وجود نداشته باشد و دکمه هوم نیز به حسگر فشار مجهز شده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.