معرفی بازی Bubble Man Rises؛ حرکت روی دیواره های صعب العبور به سبک ایرانی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

پلی پکس نام یک استارت آپ مستعد ایرانی است که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در حوزه ی ساخت بازی های رایانه ای شروع کرده است. تمامی بازهای ساخته شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخودار بوده و توان رقابت را در بازار جهانی دارا هستند. بچه محل یا Bubble Man: Rises یکی از موفقترین محصولات پلی پکس بوده که به رایگان برای اندروید و IOS عرضه شده است.


بازی بچه محل با تلفیق فرهنگ و پوشش ایرانی و بهره گیری از ساختار بازهای جهانی، عنوانی ممتاز در بازار داخلی محسوب می شود. طراحی زیبا و بانمک این بازی، شما را به یاد ساخته های کمپانی های بزرگ بازی سازی در جهان خواهد انداخت. صداگذاری، افکت های تصویری و گیم پلی این بازی همگی با دقتی بالا طراحی شده و تجربه ای منحصر بفرد را از یک بازی ایرانی در اختیار کاربران قرار می دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

در بازی بچه محل کاربر می بایست قهرمان چاق و گرسنه بازی را در بالارفتن از دیواره ای بی انتها و صعب العبور یاری رساند تا همبرگرهای بیشتری را برای او بدست آورد. از همبرگرهای بدست آمده می توان برای دسترسی به کارکترهای دیگر بازی استفاده کرد. همچنین کاربران می توان با به اشتراک گذاری رکورد خود با دوستانشان، آنها را به این چالش جذاب و اعتیاد آورد دعوت کنند.

11

بچه محل Bubble Man: Rises یکی از بهترین بازی های ساخته شده در داخل کشور است. این بازی با رعایت اصول طراحی و صداگذاری، تجربه ای شاد و مهیج را برای کاربران به ارمغان می آورد. برای دریافت این بازی رایگان از این لینک استقاده کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.