با این روش دسترسی به تنظیمات صدا و حساب کاربری را در آیفون یا آیپد محدود کنید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

قفل والدین یا اعمال محدودیت در آیفون و آیپد به کاربران امکان می دهد تا میزان دسترسی دیگران به خصوص کودکان را به برنامه ها و محتوای آنها محدود سازند. همانطور که می دانید هنگامی که اسمارت فون یا تبلت را در دسترس افراد دیگری قرار می دهید ممکن است به اشتباه برخی تنظیمات را برهم زنند؛ حتی ممکن است کودکی بتواند اطلاعات مربوط به حساب های کاربری مانند ایمیل را ویرایش یا حتی حذف کند. گاهی هم لازم است صدای آیفون یا آیپد در هنگام بازی یا تماشای کارتون از حد مجازی بالاتر نرود. تمام این موارد از طریق تنظیمات Restriction قابل محدود کردن هستند. آیفون‌چی این بار مشخصا به موضوع اعمال محدودیت بر روی حساب های کاربری و تنظمیات صدا می پردازد. با ما همراه باشید.


محدود کردن تنظیمات مربوط به حساب ها و صدا

۱- به مسیر Settings>General بروید.

۲- روی گزینه Restrictions اشاره نمایید.

iphone-enable-resitrictions-screens-01_3

 

۳- اگر تاکنون این گزینه را فعال نکرده باشید می بایست در بالای صفحه Enable Restrictions را به حالت روشن درآورید. اما چنانچه پیش از تنظیمات مربوطه را انجام داده اید، به مرحله ۶ بروید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۸

۴- برای اینکه بتوانید از قابلیت یاد شده بهره بگیرید، می بایست یک رمزعبور ۴ رقمی را وارد نمایید.(توجه داشته باشید که اگر فرد دیگری یا کودک تان رمز را وارد کند، محدودیت دسترسی به طور کامل از بین می رود)

۵یک بار دیگر رمزعبور را وارد کنید.

iphone-enable-restrictions-screens-02_3

 

۶- حالا با کشیدن انگشت به سمت بالا به پایین صفحه رفته و با انتخاب هر یک از گزینه های Accounts و Volume Limit، دسترسی به آنها را مدیریت نمایید. در اینجا منظور از Accounts(حساب ها)، اطلاعات راجع به ایمیل و لیست مخاطبین است که بهتر است توسط دیگران ویرایش، حذف یا اضافه نشوند.

parental-restrictions-iphone-block-changes-screens-03

با اعمال تنظیمات یاد شده و روشن کردن Enable Restriction که در مراحل نخست اشاره کردیم، می توانید با خیال راحت آیفون یا آیپدتان را در اختیار کودکان یا سایر افراد قرار دهید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.