دعوتنامه ها ارسال شد؛ مراسم رسمی اپل در ۱۷ شهریور برگزار می شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بالاخره بعد از انتشار شایعات و اخبار تایید نشده و تصاویر فراوان، دعوتنامه های شرکت اپل جهت شرکت در رویداد رسمی این کمپانی برای اهالی رسانه ارسال شد. در این دعوتنامه تنها یک جمله وجود دارد؛ «See you on the 7th.» یعنی «شما را در روز هفتم خواهیم دید.»


این پنجمین سال متوالی است که شرکت اپل یک مراسم رونمایی از محصول را در اوایل ماه سپتامبر برگزار می کند. بر طبق همین سنت، تقریباً شکی وجود ندارد که آیفون های جدید از جمله محصولاتی خواهند بود که در این رویداد معرفی می شوند.

انتظار می رود که آیفون های جدید امسال جز در نحوه قرارگیری خطوط آنتن و لنز دوربین، تفاوت خاصی با نسل پیشین خود نداشته باشند. البته بزرگترین تغییر بدون شک حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود که سر و صدای زیادی به پا کرده است. ضد آب بودن، لنز بزرگتر دوربین پشتی نسخه معمولی و لنز دوربین دوگانه نسخه پلاس از دیگر تغییراتی خواهند بود که شرکت کالیفرنیایی برای آیفون های جدید در نظر گرفته است.

برخی از تحلیلگران معتقدند که بالاخره امسال شاهد حذف حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و جایگزینی آن با نسخه ۳۲ گیگابایتی خواهیم بود، اتفاقی که کاربران مدت هاست منتظر وقوع آن هستند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

نکته جذاب دیگری که در مورد آیفون های جدید وجود دارد، بحث نامگذاری آنها است، که هم میان شایعات منتشر شده و هم میان کارشناسان در مورد آن اختلاف نظر وجود دارد. برخی معتقدند که به شیوه گذشته، اهالی کوپرتینو محصول امسال را با نام آیفون ۷ معرفی می کنند.

با این وجود برخی دیگر نیز باور دارند که به دلیل تغییرات اندک آیفون های امسال و با استناد به شواهدی که خبر از باز طراحی انقلابی این تلفن های هوشمند در سال آینده می دهند، انتظار می رود تیم کوک و همکارانش نام آیفون ۷ را برای محصول سال ۲۰۱۷ حذف کنند و در عوض نسخه های امسال را با نام آیفون ۶ SE روانه بازار نمایند.

حال دوباره به عبارت درج شده در دعوتنامه اپل باز می گردیم؛ «See you on the 7th.» همه به خاطر داریم که در سال های گذشته این شرکت همواره پیامی مخفی در خصوص محصولی که قرار است رونمایی شود را در دعوتنامه هایش پنهان می کند. در عبارت بالا به جای این که گفته شود «شما را در روز ۷ سپتامبر می بینیم»، گفته شده «شما را در هفتمین روز می بینیم». یا به عبارت بهتر، در «هفتمین» خواهیم دید. آیا این اشاره ای تلویحی به آیفون ۷ نیست؟ یا تنها با یک شوخی شیطنت آمیز از اهالی کوپرتینو مواجه هستیم؟

راستی، دو دایره کرم رنگ را در میانه های تصویر می بینید؟ این لنز دوگانه آیفو پلاس جدید نیست؟

احتمال زیادی وجود دارد که در مراسم ۱۷ شهریور، اپل از نسل دوم ساعت هوشمند خود با نام احتمالی اپل واچ ۲ پرده برداری کند. محصولی که پیش بینی می شود با افزوده شدن GPS داخلی سریع، طراحی باریک تر و باتری قوی تر، بتواند رضایت کاربران زیادی را جلب نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.