راهکاری برای جستجوی دقیق تر در اپلیکیشن Photos

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

کمپانی اپل با الهام گیری از اپلیکیشن محبوب Photos گوگل در IOS 10، قابلیت جستجوی پیشرفته را بر روی تصاویر ذخیره شده در دستگاه، به کاربران خویش ارائه کرده است. کاربران می توانند به استفاده از موتور جستجوی تصاویر قدرتمند اپلیکیشن Photos، تصاویری را که در مکان خاصی ثبت شده اند و یا اشخاص و اشیاء مورد نظر کاربر در آن حضور دارند، به سادگی پیدا کنند. این قابلیت پیشرفته می تواند جستجوی تصویری خاص را در میان خیل عظیم تصاویر ثبت شده توسط کاربر، بسیار سریعتر و لذت بخش تر نمایید.


screen-shot-2016-07-20-at-16-25-40-780x466

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

برای استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته Photos در IOS 10، کافی است به این اپلیکیشن مراجعه کرده و در یکی از سربرگ های Photos, Memories و یا Albums بر روی آیکون جستجو اشاره کنید. حال می بایست کلید واژه مورد نظر را در کادر جستجو وارد کنید اما باید توجه داشت که تنها می توان از کلمات خاصی استفاده نمود. برای آگاهی از تمامی کلید واژه های استاندارد اپلیکیشن Photos، به این لینک مراجعه کنید. با ورود کلید واژه ی مورد نظر، اپلیکیشن Photos لیست تصاویری را که شامل مفهوم مورد نظر کاربر بوده، به نمایش خواهد گذاشت.

screen-shot-2016-07-20-at-16-41-58-780x144

در انتها کاربر می تواند تصویر یافت شده را به آلبومی خاص اضافه نموده و یا آن را به شتراک بگذارد. همچنین گزینه هایی همچون copy، تهیه نسخه رونوشت، پنهان سازی و یا اختصاص تصویر به مخاطبی خاص، در اختیار کاربر قرار داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.