ساخت PDF از صفحات وب به کمک ۳D Touch در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

چندی پیش اپل از قابلیتی در IOS رونمایی کرد که به کاربر امکان می دهد تا اسناد خود را از طریق ارتباط با پرینترهای بی سیم به چاپ برسانند. در این میان بسیاری از کاربران علاقه دارند تا صفحات وب و یا اسناد محتلف خود را به فرمت های چاپی مانند PDF در آیفون خود ذخیره کرده تا دیگر نیازی به چاپ سند مورد نظر نباشد. اپلیکیشن های ثالث فراوانی در اپ استور وجود دارند که صفحات وب را در قالب PDF برای کاربر ذخیره می کنند. با این حال اپل با ارائه راه حلی ساده و سریع، کاربران را از بکارگیری اپلیکیشن های ثانویه بی نیاز کرده است. قابلیت ذکر شده تنها بر روی دستگاهایی قابل دسترسی است که از فناوری ۳D Touch پشتیبانی می کنند.


برای تبدیل فرمت اسناد خود به PDF پس از باز نمودن سند مورد نظر بر روی دکمه Share و سپس بر روی Print اشاره کنید. با این کار، پیش نمایشی از سند مورد نظر در فرمت PDF به نمایش درآمده و شما می توانید با اسکرول به چپ و راست، صفحات مختلف سند مورد نظر را بررسی نمایید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

1

در ادامه بجای پیگیری روند ارسال فایل مورد نظر به چاپگر، با استفاده از ۳D Touch و فشار بر روی کادر حاوی سند، فرمت PDF صفحه وب و یا سند انتخابی در صفحه ای مجزا به نمایش درمی آید. در صفحه جاری، با انتخاب دکمه Share می توانید فرمت PDF سند را در Dropbox و iCloud ذخیره کرد و یا از آن به عنوان فایل پیوست در ایمیل های خود استفاده کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.