سه راهکار برای افزایش سرعت دستگاه های مجهز به IOS 10

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بروزرسانی جدید سیستم عامل IOS، در کنار قابلیت های فراوان و کاربردی که به دستگاه های ساخت شرکت اپل می افزاید، ممکن است موجب کندی عملکرد دستگاه های قدیمی تر این شرکت گردد. در ادامه به بررسی ترفندهایی خواهیم پرداخت که با کمک آن می توان سرعت دستگاه خود را افزایش داده و از ویژگی های گرافیکی و کاربردی جدید  IOS 10 بدون هیچ تاخیری لذت برد.


متوقف کردن بروزرسانی ها در پس زمینه:

در صورت نصب اپلیکیشن های فراوان بر روی تلفن های هوشمند، بسیاری از منابع سخت افزاری دستگاه صرف دریافت بروزرسانی های نرم افزاری شده و عرصه بر فعالیت های حیاتی سیستم عامل تنگ تر خواهد شد. به عنوان مثال اپلیکیشن پیام رسانی همچون تلگرام، در پس زمینه دستگاه به صورت مداوم در حال رد و بدل کردن داده با سرورهای خویش است. با مراجعه به آدرس Settings > General > Background App Refresh می توان اجازه ی فعالیت به پردازش های پس زمینه را صادر نکرد.

1

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

کاهش افکت های تصویری IOS 10:

یکی دیگر از عوامل دخیل در سرعت IOS، افکت های تصویری بکار رفته در این سیستم عامل است. اگرچه با غیر فعال نمودن این افکت ها، کاربر با رابط کاربری خشک و بی روحی مواجه می شود با این حال سرعت دستگاه به شکل قابل توجهی بالا می رود. با مراجعه به مسیر Settings > General > Accessibility  و غیر فعال نمودن گزینه Reduce Motion  می توان انیمیشن های بکار رفته در IOS 10 را کاهش داد.

2

راه اندازی مجدد دستگاه

تلفن های هوشمند می بایست در محیطی پرفشار، عملکردی بی نقص را در ساعاتی طولانی به نمایش بگذارند. این دستگاه های الکترونیکی مانند سایر هم خانواده های خود نیازمند زمانی برای استراحت هستند. توصیه می شود در طول روز دستگاه خود را حداقل یک بار راه اندازی مجدد نمایید تا هم پردازش های بیهوده را از دستگاه خود بیرون نمایید و هم دمای قطعات الکترونیکی را در حدی متعادل نگاه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.