شاید آیفون ۷ با سرعت بیشتری شارژ شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آیفون های ۶ و ۶s از لحاظ قدرت پردازشی و مشخصات سخت افزاری چیزی از رقبای اندرویدی خود کم نداشتند و در برخی موارد نیز آنها را به راحتی شکست می دهند، اما در زمینه سرعت شارژ واقعاً از بقیه آنها (با بهره گیری از فناوری شارژ سریع) عقب تر هستند. حالا تصاویری در فضای اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد مدرکی باشد برای تلاش اپل جهت جبران این عقب ماندگی در آیفون های امسال.


به تازگی منبعی چینی در توییتر، تصویری از بورد منطقی آیفون جدید در کنار مدل سال قبل به نمایش گذاشته و مدعی شده منبع شارژ آیفون امسال با شدت جریان بیشتری باتری آن را شارژ خواهد کرد. آیفون های سال قبل با توان ۵ واتی و شدت جریان ۱ آمپری شارژ می شوند، در حالی که به نظر می رسد امسال این شدت جریان به ۲ آمپر خواهد رسید. این یعنی می توان آنها را با آداپتور ۱۲ واتی آیپدها سریع تر شارژ کرد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

در میان شایعات و اخباری که در خصوص تلفن های هوشمند امسال اپل منتشر شده، این اولین بار است که منبعی به افزوده شدن قابلیت شارژ سریع به آنها اشاره می کند. ضمن این که این منبع نیز چندان موثق نیست، پس فعلاً نمی توان با اطمینان در خصوص صحت آن اظهار نظر کرد.

هنوز چند هفته ای تا ۷ سپتامبر و تاریخ احتمالی برگزاری مراسم رسمی اپل باقیست و احتمال آن می رود که تا آن روز اخبار جدیدی در خصوص ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع آیفون های جدید منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.