آیفون SE Plus با نمایشگر ۴.۷ اینچ و اتصال ۵G در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

شایعات مربوط به آیفون SE Plus

طبق شایعات، اپل در حال کار بر روی نسل بعدی آیفون SE است که به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود. به گفته تحلیلگر بخش نمایشگر‌ها، آقای راس یانگ، اپل قرار است نام این محصول را به آیفون SE پلاس تغییر دهد اما با این وجود، اندازه نمایشگر همچنان در همان اندازه ۴.۷ اینچ باقی خواهد ماند.
یانگ ادعا می‌کند نسل بعدی آیفون SE دقیقا از همین پنل نمایشگر LCD به کار رفته در مدل ۲۰۲۰ آیفون SE ۲۰۲۰ استفاده خواهد کرد. این پنل از زمان آیفون ۸ به بازار معرفی شده است و از آن زمان تغییر خاصی در آن صورت نگرفته است. این ادعاها همسو با شایعات به گوش رسیده در مورد یکسان بودن طراحی کلی این محصول جدید با نسل قبلی آن است.
پیش‌تر در سال ۲۰۱۹، تحلیلگر مسائل کمپانی اپل، آقای مینگ چی کو گفته بود اپل در حال کار بر روی آیفون SE 2 پلاس با نمایشگر بزرگتر است که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. اما چنین محصولی تا به امروز معرفی نشده است. کمی بعد، مینگ چی کو ادعاهای خود را تکذیب کرد و آخرین نظرات او در این مورد بر یکسان بودن اندازه و نوع پنل نمایشگر آیفون SE بعدی با نسل فعلی تأکید دارد.

کو ادعا می‌کند نسل جدید iPhone SE از اتصال به شبکه پرسرعت ۵G پشتیبانی می‌کند. این شایعه بار دیگر امروز توسط یانگ تأیید و تقویت شد. به این ترتیب عبارت Plus در نام جدید این آیفون به معنی سرعت بالاتر اتصال اینترنت موبایل خواهد بود. تا به امروز، اپل همواره از پسوند پلاس برای نشان دادن صفحه‌نمایش بزرگتر در مدل آیفون‌ها استفاده کرده است. البته این شرکت استفاده از پسوند پلاس را پس از معرفی آیفون XS کنار گذاشت و عبارت Max بیانگر نمایشگر بزرگتر مدل‌های آیفون جدید است. اما شاید تصمیم جدیدی برای استفاده مجدد از پسوند پلاس مد نظر کمپانی اپل باشد.

 

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۱۰۳

برای آیفون SE 3 با نمایشگر بزرگتر باید تا ۲۰۲۴ صبر کنید

اطلاعات اندکی در مورد بخش‌های دیگر iPhone SE Plus منتشر شده و شایعات کمی در این زمینه به گوش می‌رسد. به این ترتیب هنوز مشخص نیست بهبود‌ها و تفاوت‌های نسل بعدی و فعلی در چه حوزه‌‌هایی خواهد بود. قطعا استفاده از یک چیپست جدیدتر یکی از این تغییرات خواهد بود تا آیفون SE پلاس به ارزان‌ترین ایفون ۵G بازار تبدیل شود.
البته یانگ بر این باور است که اپل در حال کار بر روی نسخه دیگری از آیفون SE با نمایشگر بزرگتر است. انتظار می‌رود سایز صفحه نمایش این مدل بین ۵.۷ تا ۶.۱ اینچ و از نوع LCD باشد و دوربین سلفی به صورت پانچ هول بر روی آن قرار گرفته باشد. یانگ ادعا می‌کند این مدل جدید در سال ۲۰۲۴ برای عرضه عمومی آماده می‌شود و اپل این هدف را از برنامه‌ریزی اولیه ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است.
یک شایعه جدید از سوی MyDrivers می‌گوید آیفون SE نسل بعدی طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت و به حسگر تاچ آیدی بر روی دکمه کناری مجهز خواهد شد. اما این شایعه با هیچکدام از شایعات دیگر در مورد مدل مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ سازگار نیست. در نتیجه شاید ظاهر جدید برای آیفون SE مربوط به مدل ۲۰۲۴ آن باشد.

منبع : macrumors

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.