این قاب لوکس آیفون برای خانم های ثروتمند ساخته شده

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

شرکت گرِسو(Gresso) یکی از سازندگان محصولات لوکس گوشی های هوشمند به شمار می آید که در محصول جدید خود از قاب محافظی پرده برداشته که مخصوص آیفون ۷ طراحی شده است. قاب یاد شده دیوا(Diva) نام دارد و به گفته سازنده به سبک کاملا لوکس و مینیمال گرایانه طراحی شده.


کیس مورد اشاره اگرچه به رنگ مشکی است و نمونه های صورتی یا بنفش ندارد اما خطوط هندسی و منحنی نقش بسته بر روی آن، حس زنانگی را به درستی تداعی می کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

diva-by-gresso

در ساخت بدنه‌ی دیوا از تیتانیوم سیاه بهره گرفته شده و ۱۱ عدد الماس بسیار ریز نیز در نقش و نگارها بکار رفته اند. همچنین نوار زیر دوربین نیز از جنس طلای سفید و زرد است. کلیه‌ی مراحل تولید این قاب سفارشی کاملا با دست صورت می پذیرد که در نتیجه قیمت آن را به ۵۹۰۰ دلار می رساند. گفته می شود این قیمت پایه است و در برخی مدل ها ممکن بالاتر هم قیمت گذاری شود. همچنین شرکت یاد شده قصد دارد صرفا ۹۹۹ نسخه از این قاب گرانقیمت را تولید نماید تا به کمیاب و خاص بودنش لطمه‌ای وارد نشود.

شرکت گرِسو پیش از این هم قشر مرفه کاربران را نشانه گرفته بود و از قاب های ۵۰۰ هزار دلاری‌اش پرده برداشته بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ به عقیده شما افرادی پیدا می شوند که چنین مبالغی را برای گوشی هوشمندشان هزینه کنند؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.