ماکت جدید نشان می دهد، شایعه آیفون ۷ پلاس سیاه فضایی ممکن است واقعیت داشته باشد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در راستای انتشار تصاویر مختلف از آیفون های جدید اپل، این بار تصاویری از ماکت نسخه بزرگتر این موبایل با صفحه­ نمایش ۵.۵ اینچ و رنگ سیاه فضایی (Space Black) در فضای مجازی انتشار یافته است. اوایل امسال شایعات پراکنده­ خبر از معرفی رنگ «آبی سیر» (Deep Blue) برای آیفون های سال ۲۰۱۶ اپل می داد، اما گزارش های اخیر روشن کرده است که رنگ آبی سیر، همان طور که در عکس های امروز نشان داده شد، در اصل نسخه تیره تری از خاکستری فضایی فعلی خواهد بود.


با مقایسه تصاویر اخیر ماکت آیفون ۷ و عکس های قبلی منتشر شده، به چند تناقض می رسیم؛ برجستگی دوربین با لنز دوگانه در این ماکت تا حدی کمتر از تصاویر گذشته از نمای پشتی این موبایل است و بر خلاف گزارش های قبلی آن را به عنوان سری S معرفی می کند. عاملی که باعث می شود تصور کنیم این ماکت شاید در گذشته و برای آیفون های S6 و S6 پلاس طراحی شده باشند.

iPhone-7-Plus-space-black-1

ماکت نشان داده شده در این تصاویر شامل یک Smart Conector در بدنه پشتی است، که این مورد نیز تفاوت بسیاری با شنیده ها و تصاویر منتشر شده پیشین دارد. البته برخی نیز معتقد به وجود نسخه سومی تحت عنوان آیفون ۷  Pro هستند و باور دارند که در این نسخه جدید شاهد حضور Smart Conector خواهیم بود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

از طرفی، مدل سیاه فضایی به برخی شایعات دیگر که در مورد شکل ظاهری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وجود دارد دامن می زند، از جمله عدم وجود جک هدفون ۳.۵ میلی متری، وجود دو بلندگو (که یکی از آن ها تزیینی به نظر می رسد) و بازآرایی نوار آنتن در صفحه پشتی.

iPhone-7-Plus-space-black-3

دکمه هوم خازنی کاملاً جدید در نسل آینده دستگاه های آیفون، یکی دیگر از مواردی است که در مورد آیفون های امسال به گوش می رسد. در عکس های تازه منتشر شده اما به سختی می توان مطمئن بود کلید هوم از نوع حساس به فشار جدید است، یا صرفاً همان کلید فیزیکی پیشین.

تصاویر جدید پیرو عکس های با کیفیت هستند که هفته گذشته از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس طلایی رنگ منتشر شده بود. انتظار می رود اپل، نسل جدید تلفن های هوشمند خود را در ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) رونمایی کرده و ۹ روز بعد فروش آن ها را آغاز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.