معرفی بازی آیفون: !PinOut

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

 screen-shot-2016-10-30-at-3-16-59-pm


 

معرفی بازی امروز آیفون چی، بازی !PinOut است که توسط سازندگان بازی معروف فکری، سرعت و دقت Smash Hit ساخته شده و به تازگی راه خود را به اپ استور باز کرده. اگر آیتونز خود را برای پیدا کردن بازی های پرطرفدار باز کنید حتما خواهید دید که در بین Top Free App بعنوان اولین بازی لیست برتر گیم های رایگان، معرفی شده است.

بازی معرفی شده امروز ما، توسط شرکت Mediocre AB ساخته شده. در این بازی که شبیه بازی های پینت بال آمریکایی است یک توپ را با دو اهرم کنترل کننده یکی در چپ و یکی راست به سرزمینی از موانع نورانی و پرهیجان هدایت می کنید که باید در مدت ۶۰ ثانیه آن را به مقصد برسانید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۹

 هر مرحله که پیش می روید دشوار تر و نیاز به دقت و هوش بیشتری دارد. هدف این بازی این است که در زمان معین شده تا چه حد می توان بازی را به جلو پیش برد و در بین بازی نیز باز هم آیتم های برای گرفتن وقت بیشتر برای شما در نظر گرفته شده است. یکی از مزیت های دیگر برای ترغیب و دانلود کردن آن، گرافیک بازی است. مراحل، کاملا گوناگون ساخته شده و برای کاربر اصلا تکراری نخواهد شد.

screen-shot-2016-10-30-at-3-17-15-pm screen-shot-2016-10-30-at-3-17-23-pm

علاقه مندان به بازی های هیجانی و در عین حال فکری مطمئن باشند که بازی یاد شده، به یکی از بازی های اعتیاد آورشان تبدیل خواهد شد. همچنین بازی مذکور، با یک موزیک اکشن و پراسترس همراه است که آن را صد چندان جذاب تر می کند و همینطور بدن تان را بیشتر مجبور به ترشح آدرنالین می کند!

حجم بازی یاد شده ۱۱۷مگابایت می باشد و همینطور برای پلتفورم های آیفون و آیپد ساخته شده که می توانید آن را به رایگان از اپ استور دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.