بازی Little Boat River Rush: مسابقه مهیج قایق سواری مناسب همه اعضای خانواده

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-18-at-1-41-43-pm


این بازی مهیج و زیبا برای علاقه مندان با روحیه ی مسابقه ای و  یا رقابتی مناسب است که در آن کاربر، باید قایق مسابقه را در یک رودخانه پر پیچ و خم هدایت کند و در بین موانع بسیاری که در رودخونه وجود دارند مانور داده و با مهارت های سرعت و دقت، به اخر خط مسابقه برسد.

از مزیت های بازی می توان به گرافیک کارتونی و رنگارنگ آن، موسیقی مهیج و نیز بازی کردن بر اساس مهارت های کاربری، اشاره کرد. همه این موارد باعث می شوند که بازی به شکلی هیجانی و ماجراجویانه برای کل اعضای خانواده، تبدیل گردد.

بازی یاد شده دارای دو حالت تور آموزشی (Training Tour) و مسابقه ای (Championship) است که می توان قبل از مسابقه و رقابت در آن، ابتدا به آموزش مهارت ها و تمرین پرداخت.

screen-shot-2016-11-18-at-1-16-32-pm

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۹

زمانی که در Game Center و همینطور در سایت Facebook بخواهید امتیاز هایتان را به اشتراک بگذارید، رقابتی جدی و ایندفعه در دنیای واقعی را در سرتاسر جهان با کاربران دیگر، تجربه خواهید کرد.

بازی مذکور دارای بیش از ۳۰۰ نقشه مسابقه است که هر زمان شما مسابقه را آغاز می کنید، در هر دفعه، هیجانی تازه و جدیدی را امتحان کنید.

بیش از ۱۰۰ ماموریت متنوع همراه با وسایل و تجهیزات متفاوت برای افرادی که دوستدار چالش هستند.

یکی از ویژگی هایی که این بازی داشته و باعث می شود که آن را از مابقی گیم ها متمایز سازد، پشتیبانی کردن از دسته های جانبی مخصوص بازی برای آیفون ها بنام iCade و Bladepad است. این دو ابزار جانبی، به کاربر تجربه بازی با دسته های مخصوص گیم که برای آیفون است، مشابه با دسته های پلی استیشن یا ایکس باکس را می بخشد.

حجم بازی ۴۷ مگابایت بوده و برای همه نوع آیفون و آیپد مناسب است که می توانید آن را به رایگان از اینجا دانلود نمایید. امیدوارم که از معرفی بازی امروز آیفون چی رضایت کامل داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.