معرفی برنامه Musixmatch: آهنگ مورد علاقه تان را همراه با اشعار گوش دهید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-06-at-2-20-35-pm


این برنامه دارای بزرگترین مجموعه اشعار آهنگ ها از تمام نقاط جهان می باشد. در برنامه یاد شده می توانید آهنگ ها را جستجو کنید،‌ از خواندن شعرهای همراه موزیک لذت ببرید و اشعار مورد علاقه اتان را به اشتراک بگذارید.

بیش از ۵۰ میلیون کاربر، از برنامه استفاده می کنند و برنامه، همینطور دارای ۶ میلیون شعر مرتبط با موسیقی است.

برنامه نام برده شده، اشعار مرتبط با موزیک را بصورت هماهنگ شده و همزمان با خواندن خواننده، نمایش می دهد. از این اپلیکیشن، هم می توان به عنوان پخش کننده موسیقی و هم محلی برای جستجوی موزیک دلخواه و متن شعر، استفاده کرد.

یکی از افتخارات برنامه انتخاب بهترین اپلیکیشن در اپ استور در سال ۲۰۱۳ بوده.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

screen-shot-2016-11-06-at-2-20-46-pm

به آسانی موسیقی دلخواه خود را پخش کنید و زمانی که به اینترنت وصل هستید، متن آن را هماهنگ با خواندن خواننده مشاهده کنید. برای علاقه مندان به دنیای موسیقی و شعر این برنامه بهترین انتخاب می باشد و همچنین افرادی که علاقه به یادگیری زبان های دیگر دارند برنامه مذکور می تواند کمک شایانی برای آن ها باشد.

از مزیت های مفید برنامه یاد شده این است که زمانی که هر آهنگی از گوشی موبایل یا تلویزیون یا رایانه در حال پخش است، برنامه Musixmatch را باز کنید وبه قسمت identify lyrics بروید، می توانید متن آهنگ را مشاهده کنید. به همین راحتی به هر متن موسیقی دسترسی دارید.

screen-shot-2016-11-06-at-2-20-54-pm

برای ما ایرانی ها هم خبر خوش این است که موسیقی خوانندگان مطرح فارسی زبان نیز، توسط این برنامه شناخته می شوند و متن آهنگ به فارسی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برنامه Musixmatch برای آیفون و آیپد و همچنین اپل واچ به طور رایگان در دسترس است و در اپ استور می توانید آن را از اینجا دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.