مقایسه عملکرد لرزشگیر دوربین آیفون ۷ با گلکسی S7 اج و ال جی V20

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

یکی از مهمترین ویژگی های ارتقا یافته آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶s& به طور قطع ماژول دوربین جدید و قابلیت های تازه ای است که اپل برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است. به عنوان مثال امسال برای اولین بار شاهد استفاده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) در این سری از آیفون ها هستیم، در حالی که در دو نسل قبل تنها آیفون ۷ پلاس از این قابلیت برخوردار بود.


همین مسئله متخصصین وبسایت phonearena را برآن داشت تا ویژگی های تازه دوربین این محصول را با قدرتمندترین رقبای موجود در بازار، یعنی گلکسی S7 اج و ال جی V20 مقایسه کنند.

گلکسی S7 اج سامسونگ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار با کیفیت بهره می برد که طرفداران زیادی را در میان علاقه مندان به عکاسی با موبایل برای خود دست و پا کرده است. در واقع آن چه دوربین این محصول را بیش از همه از سایر رقبا متمایز می سازد،‌ سیستم فوکوس پیشرفته «Dual Pixel» است که می بایست آن را سریع ترین سیستم فوکوس خودکار به کار رفته در تلفن های هوشمند تا به امروز دانست.

ضلع سوم این مقایسه را نیز فبلت ال جی V20 تشکیل می دهد که در بر دارنده تمام توان و تکنولوژی کمپانی کره ای ال جی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین اصلی این موبایل پرچمدار به همراه لنز دومی با میدان دید وسیع، قابلیت های فراوانی را در اختیار مالک جدیدترین محصول ال جی قرار می دهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال به همراه کنترل کامل کاربر روی تمام پارامترهای تصویر در حین عکاسی و فیلمبرداری باعث می شود که افراد حرفه ای تر بیشتر به سمت این محصول تمایل پیدا کنند.

هدف اصلی از ویدیوهای تهیه شده مقایسه قابلیت های پایدارسازی تصویر در حالت فیلمبرداری ۴K است. در هر ویدیو تصویربرداری یک رقیب کره ای در کنار آیفون ۷ مقایسه می شود تا ببینیم کدام یک از لزرشگیر کارآمدتری در حین ضبط ویدیو بهره می برند.

تعیین برنده نهایی این رقابت بر عهده شماست، البته پس از آن که هر دو ویدیو را با دقت تماشا کرده باشید.

تماشا کنید: آیفون ۷ در برابر گلکسی S7 اج

تماشا کنید: آیفون ۷ در برابر ال جی V20

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.