نسخه آنلاک آیفون ۷ و ۷ پلاس در فروشگاه آنلاین اپل در دسترس قرار گرفت

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آیفون های جدید اپل در فروشگاه آنلاین این شرکت تا به امروز تنها به صورت تحت قرارداد با اوپراتورهای مشهوری چون ورایزن، اسپرینت، تی موبایل و AT&T قابل خریداری بودند،‌ اما از امروز امکان خرید نسخه آنلاک شده این محصولات از وبسایت Apple.com نیز فراهم شده است.


زمان تقریبی تحویل تمام رنگ ها و ظرفیت حافظه داخلی مختلف نسخه آنلاک آیفون ۷ پلاس در حدود ۳ تا ۴ هفته تعیین شده است،‌ در حالی که برای نسخه بدون سیمکارت رنگ مشکی براق آن باید بین ۶ تا ۷ هفته منتظر ماند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اما اگر برای تحویل آیفون خود عجله دارید، می توانید به سراغ خرید آیفون ۷ بروید که تاریخ تحویل تمام مدل های آن روزهای ۱۷ تا ۱۹ اکتبر (۲۶ تا ۲۸ مهر) تعیین شده است. البته به مانند آیفون بزرگتر، رنگ مشکی براق آیفون ۷ نیز ۳ تا ۵ هفته پس از خریداری به دست مشتریان خواهد رسید.

به گفته اپل، مدل های بدون سیمکارت یا همان آنلاک شده آیفون های جدید (با شماره مدل های A1660 و A1661) تحت شبکه تمام اپراتورهای دنیا کار می کنند و حتی امکان بهره مندی از شبکه نسل سوم CDMA را نیز برای کاربر خود فراهم می کنند،‌ این در حالی است که آیفون ۷ و ۷ پلاسی که تحت قرارداد با AT&T و تی موبایل عرضه می شوند، فاقد این توانایی هستند.

قیمت گذاری نسخه آنلاک آیفون کوچکتر از ۶۴۹ دلار آغاز می شود،‌ در حالی که حداقل قیمت نسخه پلاس بدون سیمکارت ۷۶۹ دلار خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.