نیش خوردن یک هندی در حین سلفی گرفتن با مار پیتون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

روزی نیست که خبری از بروز حادثه ای به خاطر سلفی گرفتن در فضای مجازی منتشر نشود. در این میان حتی افرادی بوده اند که جان خود را بر سر این راه گذاشته اند. در تازه ترین حادثه، وقتی یک مار پیتون در مدرسه ای واقع در یکی از ایالت های کشور هند پیدا شد و مردم با همکاری یکدیگر آن را گرفتند، جوانی به نظرش رسید که شاید انداختن عکس سلفی با این جانور، آن هم در شرایطی که سر آن در دست فرد دیگری بود، کار جالبی باشد، اما در نهایت مشخص شد به هیچ وجه این طور نیست و مار با قدرت شگفت انگیز خود شانه این فرد هندی را گاز گرفت.


giphy

یک سال پیش نیز فردی به نام تاد فاسلر یک مار زنگی را در طبیعت یافت و تصمیم گرفت آن را نزد خود نگه دارد. مدتی بعد این فرد سرش زد تا با این خزنده چند متری عکس سلفی بگیرد، اما انگار این کار به مذاق مار او خوش نیامده و در این حین صاحب خود را نیش می زند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۰

بعد از این حادثه فاسلر به بیمارستان محلی منتقل شد و موجودی پادزهر دو مرکز درمانی را به او تزریق کردند تا جانش نجات پیدا کند.

مدتی بعد نیز فرد دیگری به نام الکس گومز به طور اتفاقی یک مار زنگی را در محوطه منزل پدر و مادرش می یابد. کار عاقلانه در چنین شرایطی این است که آتش نشانی و کنترل حیوانات را خبر کنیم، اما تب سلفی گرفتن سبب می شود که الکس راه احمقانه تر را برگزیند، آیفونش را از جیب بیرون آورده و بخواهد با آن مار نه چندان خوش خلق عکس سلفی بگیرد. نتیجه را خودتان می توانید حدس بزنید.

گرچه هیچ کدام از این افراد در این سه ماجرا جان خود را از دست ندادند، اما این ماجرا بار دیگر به اثبات می رساند که سلفی گرفتن با حیوانات وحشی به هیچ وجه ایده جالبی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.