ویدیو: آموزش تبدیل آیفون ۶ اس به آیفون ۷ در ۱۰ قدم ساده

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آیفون ۷ محصولی است که تا پیش از پایان یافتن شهریور ماه به شکل رسمی عرضه می شود. آنطور که در خبرها به شکل مکرر آمده، این تلفن هوشمند قرار است ظاهری شبیه به آیفون ۶ اس داشته باشد. با این حال اپل اگرچه در طراحی شاسی تغییر خاصی ارائه نمی دهد، اما تصمیم دارد برخی جزییات را مشمول دگرش نماید.


برای مثال، درگاه هدفون از آیفون ۷ حذف خواهد شد و یا خطوط پشت دستگاه که مربوط به سیستم آنتن دهی آیفون هستند، اندکی جا به جا شده و کمتر در دید کاربر قرار خواهند گرفت. از سوی دیگر روز پیش برایتان گفتیم که احتمالا کلید فیزیکی هوم نیز عوض می شود و به جای کلیدی که مکانیزم حرکتی دارد، باید انتظار یک کلید هوم مجهز به فناوری ۳D Touch را کشید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

همین مسئله موجب می شود تا بتوانیم بگوییم آیفون بعدی، چندان هم هیجان انگیز نیست. حال چند نفر از کاربران یوتوب، تصمیم گرفته اند تا موبایل بعدی اپل را بر اساس شایعاتی که اکنون شنیده می شود، بسازند. این افراد در واقع یک آیفون ۶ اس را برداشته و آن را با اعمال تغییراتی تبدیل می کنند به یک آیفون ۷.

ایجاد این تغییرات البته به سادگی توسط هر کاربری امکان پذیر نبوده و نیازمند ابزارهای خاصی است. دعوت می کنیم این ویدیو را تماشا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.