پنج ویجت برتر رایگان برای IOS 10

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با پشتیبانی IOS 10 از ابزارک های ثالث در صفحه قفل، توسعه دهندگان فراوانی با ارائه بروزرسانی برای اپلیکیشن های خود، ویجت مخصوصی را برای این سیستم عامل در نظر گرفته اند. حال کاربران در بخشی از صفحه قفل دستگاه که به صورت اختصاصی به ویجت ها تعلق یافته است، می توانند سریع تر از پیش به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن هایی خواهیم پرداخت که کاربردی ترین ویجت های مختص به IOS 10 را در خود جای داده اند.


  • Launcher

این ویجت می تواند میانبری برای دسترسی سریعتر شما به اپلیکیشن و یا سرویس خاصی باشد. با این حال هنوز هم اجازه ی دسترسی به تنظیماتی خاصی در اپلیکیشن Settings وجود نخواهد داشت.

top-ios-10-widgets-3

لینک دریافت

  • ESPN

اگر می خواهید از آخرین خبرها و نتایج تیم فوتبال مورد علاقه خود باخبر شوید، این اپلیکیشن به کمک ویجت جدید خود در صفحه قفل دستگاه، سریعترین راه را پیش روی شما قرار می دهد.

top-ios-10-widgets-5

لینک دریافت

  • Wikipedia

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

آپدیت جدید دانشنامه ی ویکی پدیا پشتیبانی از ویجت های IOS 10، را در خود جای داده است. حال شما می توانید با سرعت بیشتری به مقالات پرطرفدار این دانشنامه و یا موضوعاتی که خواندن آنها را نیمه کاره رها نموده اید، دسترسی داشته باشد.

top-ios-10-widgets-6

لینک دریافت

  • Musixmatch

پلیر قدرتمند Musixmatch با ابزارک ها و قابلیت نمایش متن ترانه های موسیقی شهرت فراوانی یافته است. حال در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن، ویجتی زیبا و کاربردی برای صفحه قفل IOS 10، طراحی شده تا سریعتر از پیش به قابلیت های این پلیر قدرتمند دسترسی داشته باشید.

top-ios-10-widgets-7

لینک دریافت

  • Trello

اپلیکیشن Trello ابزاری رایگان برای ثبت ایده ها و یاداشت های کاربر و نیز مدیریت پروژه های مختلف است. به کمک ویجت تازه ی این اپلیکیشن می توانید به سرعت و بدون گشودن قفل دستگاه، ایده ی خود را در قالب تصویر و یا متن ثبت نموده و یا پروژه های پیشین خود را مدیریت نمایید.

top-ios-10-widgets-11

لینک دریافت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.