چگونه اپلیکیشن های اپل واچ را force close نماییم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

گاهی اوقات نرم افزارهای ثالث ابزارهای هوشمند به علت ضعف در برنامه نویسی، نمی توانند پاسخ تعامل کاربر را به درستی نشان دهند. در این حالت سیستم عامل نیز ممکن است نتواند کنترل امور را بدست بگیرد و در نتیجه دستگاه برای مدتی به هیچ کنشی از سوی کاربر پاسخ نخواهد داد. این امر در تلفن های هوشمند بسیار معمول بوده و راه حل های فراوانی نیز برای مشکل یاد شده به وجود آمده است. با این حال این مشکل در گجت هایی همچون ساعت های هوشمند به علت کارایی محدود و نیز دکمه های سخت افزاری کمتر، بغرنج تر از  سایر دستگاه های هوشمند است. در ادامه به بررسی نحوه ی force close نمودن یا توقف اجباری اپلیکیشن های اپل واچ خواهیم پرداخت.


اگر در هنگام کار با اپلیکیشنی در اپل واچ نتوانستید به صورت معمول به صفحه اصلی بازگردید و یا اپلیکیشن به فرمان های شما پاسخی مناسب نداد، ابتدا با نگاه داشتن کلید Side منتظر نمایش منوی shutdown بمانید. پس از نمایش گزینه های منوی shutdown کلید Side را رها کرده و با فشردن دوباره ی کلید مذکور، منتظر انتقال به صفحه ی اصلی watchOS بمانید. در صورت انتقال به صفحه ی اصلی سیستم عامل، می توان مطمئن بود که اپلیکیشن مذکور force close شده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

12-force-quit-apps

اپل واچ به گونه ای طراحی شده است که با مدیریت هوشمند اپلیکیشن های مختلف بهترین عملکرد را در پردازش و مصرف منابع از خود نشان دهد. پس ترفند ذکر شده را تنها در مواردی که دستگاه شما با مشکلی اساسی رو به رو گشته است، بکار گیرید و مدیریت روزانه اپلیکیشن ها و منابع سخت افزاری را به سیستم عامل قدرتمند watchOS بسپارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.