چگونه قابلیت PORTRAIT MODE را به آیفون های قدیمی تر بیاوریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

آپدیت ۱۰.۱ سیستم عامل IOS، با عرضه ی عمومی قابلیت PORTRAIT MODE برای دارندگان آیفون های ۷ Plus، توانسته دل بسیاری از کاربران خود را بدست آورد. این ویژگی که به کار امکان می دهد تا با استفاده از لنز دوگانه آیفون ۷ Plus تصاویری زیبا را همراه با افکت Bokeh ثبت نماید. این قابلیت تنها در آیفون های پلاس نسل هفتم در دسترس بوده و بسیاری از کاربران IOS نمی توانند چنین افکتی را بر روی تصاویر خود اعمال نمایند. با توجه به نیاز PORTRAIT MODE به لنز دوگانه دوربین، ممکن است تصور شود که استفاده از چنین افکتی در آیفون های قدیمی تر محال خواهد بود. با این حال به کمک ترفند پیش رو می توان تصاویری مشابه با  PORTRAIT MODE خلق نمود.


برای این کار می بایست اپلیکیشن Tadaa SLR را که به صورت مجازی عمق را به تصاویر شما اضافه می کند، دانلود نمایید. این اپلیکیشن در حال حاضر با قیمت ۴ یورو در دسترس کاربران قرار دارد، با این حال اگر توانایی پرداخت چنین مبلغی را ندارید، می توانید از اپلیکیشن های مشابه رایگان استفاده نموده و یا برای عرضه رایگان این اپلیکیشن در مدت محدود، به انتظار بنشینید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

tadaa-slr-app-print-screen

بخشیدن عمق به تصاویر در اپلیکیشن Tadaa SLR به سادگی امکان پذیر است. کافی است با مراجعه به اپلیکیشن و ثبت تصویر خود، محل تمرکز را در عکس گرفته شده، مشخص نمایید. حال Tadaa SLR  با پردازش تصویر شما، به منطقه مشخص شده عمقی کمتر از نواحی دیگر تصویر اعطا نموده و به تبع آن پس زمینه عکس اندکی محو خواهد گشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.